مدیریت اخبار  

کرایولیپولیز؛ راهی ساده و سریع برای رسیدن به اندامی زیبا

0 نظرات
1657
۰۷-شهریور-۱۳۹۷

کرایولیپولیز؛ راهی ساده و سریع برای رسیدن به اندامی زیبا

بسیاری از افراد به دلیل کاهش تحرک و افزایش مصرف مواد غذایی چرب و فست و فود دچار چاقی موضعی در ناحیه شکم یا افزایش وزن می شوند به گونه ای که پس از مدتی این مساله موجب ایجاد بدشکلی در اندام ها آنها می شود. افراد پس از اینکه دچار افزایش چربی می شوند رژیم های متعدد و ورزش های بسیاری را دنبال می کنند اما گاه به نتیجه مطلوب نمی رسند برای همین به رسیدن به نتیجه مورد نظر به روش هایی که آنها را در کوتاه ترین زمان از شر چربی های تجمع یافته خلاص کند، فکر می کنند. یکی از روش هایی که امروزه اکثر افراد به آن فکر می کنند «کرایولیپولیز» است. کرایولیپولیز یک روش ایمن، غیرتهاجمی و زوده بازده است که افراد بسیاری برای تناسب اندام تمایل به انجام آن دارند.

در روش کرایولیپولیز سلول های چربی فریز و به کریستال هایی تبدیل می شوند که سپس از بین می روند، در واقع با این روش سلول های چربی دچار مرگ و به تدریج توسط فرآیند طبیعی متابولیسم بدن، دفع می شوند. در روش کرایولیپولیز افراد بلافاصله پس از فریز سلول های چربی از شر چربی ها خلاص نمی شوند زیرا؛ فریز شدن، مرگ سلول و دقع آن زمان بر است و ممکن است طی چند هفته انجام شود.

برخلاف تصور برخی افراد کرایولیپولیز روشی برای لاغری نیست و افراد به کمک آن می توانند تنها چربی های موضعی را از بین ببرند و از تناسب اندام بهره مند شوند.

 مزایای کرایولیپولیز

-تناسب اندام بدون درد و خونریزی

-کاهش 2 الی 3 سایز در یک الی دو جلسه

-بدون نیاز به دوران نقاهت و بستری

-لاغری دائمی و عدم بازگشت مجدد چربی

-عدم نیاز به رژیم غذایی و انجام ورزش های سخت

-عدم افتادگی و شلی پوست پس از رفع چربی ها

عوارش جانبی کرایولیپولیز

قرمزی، التهاب و تورم، کبودی و حساسیت پوستی تنها عوارض انجام کرایولیپولیز است که بر اثر مواجهه با دماهای پایین ایجاد می شوند و معمولا پس از چند هفته به صورت خود به خود از بین می روند.

احساس بیمار حین کرایولیپولیز

کرایولیپولیزروش کاملاً کم تهاجمی است و یک فرآیند کاملاً راحت که فرد هیچ گونه دردی را در این روش احساس نمی کند.

مناطق قابل درمان با کرایولیپولیز

پرب کرایولیپولیز در دو اندازه می باشد با استفاده از پروب کوچک می توان نواحی کوچک مانند بازوها و داخل ران را تحت درمان قرار داد و با استفاده از پرب بزرگ نواحی مانند بالا و پایین شکم، ران و پهلو را تحت درمان قرار داد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «پیکرتراشی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
کرایولیپولیز؛ راهی ساده و سریع برای رسیدن به اندامی زیبا

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس