مدیریت اخبار  

کاندید مناسب جراحی بینی چه کسی است ؟

0 نظرات
2361
۰۲-شهریور-۱۳۹۶

چه کسی کاندید مناسب عمل جراحی بینی است؟
پاسخ به این سوال نیازمند بررسی متقاضیان جراحی بینی از چند منظر است.

سلامت جسم و روان:

فردی که کاندید جراحی بینی است باید از لحاظ جسمی در وضعیت مناسبی باشد. سلامت جسمانی، دوره نقاهت پس از  عمل جراحی را به حداقل رسانده و ریسک عوارض را کاهش می دهد. از اینرو هر زمان که جراح در مورد سلامت هریک از ارگان های حیاتی فرد تردید داشته باشد، متقاضی جراحی بینی را جهت بررسی به پزشک مربوطه ارجاع میدهد.
فردی کاندید مناسب جراحی زیبایی بینی است که از سلامت روح و روان برخوردار باشد. افرادی که دچار بیماریهای روانپزشکی هستند مثلا فردی که دچار افسردگی است یا فردی که دچار وسواس فکری و عملی است کاندید مناسب جراحی بینی نیست. باید فرد انتظارات منطقی و واقع بینانه از جراحی بینی داشته باشد. به عنوان مثال فردی که پس از جراحی زیبایی بینی انتظار معجزه و دگرگونی زندگی را دارد اصلا کاندید مناسبی نیست.

سن جراحی بینی:

سن مناسب جراحی زیبایی بینی زمانی است که رشد بینی کامل شده باشد. این سن در پسران ۱۵ تا ۱۷ سالگی و در دختران ۱۴ تا ۱۶ سالگی است. (سه سال کامل پس از شروع عادت ماهیانه). در افراد مسن نیز محدودیتی وجود ندارد و اگر که فرد از سلامت جسمی و روانی برخوردار باشد حتی در دهه ششم زندگی نیز جراحی بینی نتیجه خوب در پی دارد.

استقلال مالی:

فردی که از لحاظ مالی مستقل نیست کاندید مناسب جراحی بینی نمیباشد. این فرد ممکن است پس از عمل تحت تاثیر شخصی که هزینه جراحی را متقبل شده است دچار نارضایتی از نتیجه جراحی گردد و برای خود و دیگران مشکل ساز شود.

شرایط بینی:

اگر که پوست بینی بسیار چرب و ضخیم باشد جراحی زیبایی بینی نتیجه مطلوب و رضایتبخش به بار نمی آورد. اگر که پوست بینی بیش از حد ضخیم باشد فرد کاندید مناسب جراحی بینی نیست.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جراحی بینی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس