مدیریت اخبار  

کاشت موی طبیعی با حداکثر تعداد تار موی کاشته شده و تراکم بالا

0 نظرات
1318
۲۳-اردیبهشت-۱۳۹۸

کاشت موی طبیعی با حداکثر تعداد تار موی کاشته شده و تراکم بالا

می‌توان کاشت مو به روش FUE را به عنوان جدیدترین تکنیک برای پیوند مو در دنیا نام برد. افرادی که خواهان کاشت مو هستند، باید بدانند که یکی از فاکتورهای کاشت مو با تراکم بالا داشتن بانک موی مناسب است. بسیاری از افرادی که از کم‌پشتی مو و طاسی سر رنج می‌برند و تمایل به انجام کاشت مو دارند، متأسفانه بانک موی مناسبی جهت پیوند مو ندارند و نمی‌توانند به کمک روش‌های رایج، کاشت مو با تراکمی که رضایت آن‌ها را به همراه داشته باشد، انجام دهند؛ زیرا برداشت هر تار مو از بانک مو باعث می‌شود تا آن قسمت از سر خالی از مو شود و یا آنکه به اندازه‌ای نیست که پزشک جراح بتواند برداشت داشته باشد.

 

در روش‌های سنتی معمولاً تمام گرافت‌های برداشته شده در زمان برداشت، آماده‌سازی و کاشت ممکن است آسیب‌دیده شوند و مناسب کاشت نباشند و یا بعد از کاشت رشد نداشته باشند، ولی در روش نوین FUE تمام گرافت‌های برداشته شده به طور کامل و بدون آسیب در قسمت مناسب پیوند می‌یابند

 

روشی نوین برای کاشت مو بدون دوران نقاهت

 

اصولاً افراد کاندید کاشت مو به دنبال روش‌های مناسبی که درد و عوارض کم‌تری در پی داشته باشد، هستند. کاشت مو به روش‌های FUE و SUT از روش‌های نوین در این عرصه به شمار می‌روند. طی این دو روش بیمار در معرض هیچ‌گونه عوارضی قرار نمی‌گیرد و حین جراحی هیچ‌گونه دردی را تحمل نخواهد کرد. هم‌چنین به دلیل آنکه گرافت‌ها به کمک دستگاه و بدون نیاز به جراحی و خونریزی از بانک مو خارج می‌شود و پس از کاشت، نیاز به استراحت و سپری کردن دوران نقاهت وجود ندارد در کل دنیا این روش‌ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

 

کاشت مو به روش‌های نوین FUE و SUT هیچ آسیبی به بانک مو وارد نمی‌کنند و طی این روش‌ها می‌توان تمام موهای استخراج شده را در محل مورد نظر پیوند داد. در مواقعی که حجم بانک موی بیماران مناسب نباشد به راحتی می‌توان با روش‌های FUE و SUT از سینه و زیر چانه مو برداشت کرد پس این روش‌ها را می‌توان برای افرادی که بانک موی مناسب ندارند نیز توصیه کرد. معمولاً بیمار بعد از کاشت مو طی یک دوره 7 روزه تمام موهای کاشته شده خود را از دست می‌دهد و این اصلاً جای نگرانی ندارد؛ زیرا فقط ساقه مو ریزش کرده و به پیازه مو هیچ‌گونه آسیبی وارد نشده است و طی یک دوره 4 الی 8 ماه شاهد رویش مجددها موها می‌توان شد.

 

 تفاوت تکنیک کاشت مو به روش FUE با روش‌های دیگر

 

متأسفانه امروزه مراکز درمانی مختلفی در کشور به وجود آمده‌اند که به کمک تبلیغات رنگی و پر هزینه باعث شده‌اند تا انتخاب برای بیماران سخت شود و پیوند موی سر به یکی از پرحاشیه‌ترین جراحی‌ها تبدیل شود، باید به این نکته توجه داشت که روش FUE به هیچ ‌عنوان یک روش مستقل برای پیوند مو به شمار نمی‌آید، بلکه باید این روش مکمل تکنیک SUT باشد. در تمام دنیا همیشه این دو روش با هم برای برداشت و کاشت مو استفاده می‌شود و این روش بهترین و طبیعی‌ترین خط رویش مو را برای بیمار در پی خواهد داشت و به هیچ عنوان کسی متوجه کاشت مو در شما نخواهد شد. در این روش مکمل بیمار می‌تواند پس از کاشت و بعد از طی 24 ساعت به فعالیت‌های روزانه خود بازگردد، فقط بهتر است در هنگام قرار گرفتن در زیر نور خورشید حتماً از یک سایبان یا کلاه مناسب استفاده کند.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
کاشت موی طبیعی با حداکثر تعداد تار موی کاشته شده و تراکم بالا

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس