مدیریت اخبار  

کاشت ابرو، پاسخ به 5 سوال متداول بیماران!

0 نظرات
1455
۱۸-بهمن-۱۳۹۷

کاشت ابرو، پاسخ به 5 سوال متداول بیماران!

کاشت ابرو یکی از اصولی‌ترین روش برای جبران کم‌پشتی و بی‌حالتی ابرو است که به دلیل حصول نتایج مطلوب در میان افراد جامعه بسیار رواج یافته است.  افرادی که تمایل به انجام این جراحی دارند با سوالاتی مواجه می‌شوند که در این مطلب به برخی از سوالات مهم آن‌ها پاسخ داده شده است.

چرا بعد از کاشت، موی ابرو دچار ریزش می‌شود؟

پس از آنکه کاشت ابرو به طور کامل پایان یافت 3 الی 10 روز پس از پیوند، موهای کاشت شده شروع به ریزش می‌کند به طوری که در دو هفته اول بعد از جراحی بیمار ابرویی در چهره خود نخواهید دید اما این امر نگران کننده نیست؛ زیرا ریزش مو تنها در ساقه اتفاق می‌افتاد و ریشه و فولیکول موهایی پیوندی به‌طور کامل زنده باقی می‌ماند و پس از طی استراحت و جاگیری مناسب دوباره شروع به رشد می‌کند. رشد مجدد موها خیلی آهسته انجام می‌شود طوری که حدود 6 الی 9 ماه به طول می‌انجامد. بیماران پس از اتمام مراحل رویش می‌توانند از داشتن ابروهای طبیعی بهره‌مند شود.

بهترین روش برای شست‌وشوی ابروهای پیوندی چیست؟

بیماران می‌توانند با توجه به حجم موهای پیوند شده بعد از 24 ساعت استحمام کنند و یا صورت خود را شست‌وشو دهند.‌ پزشکان موظف هستند نحوه شست‌و‌شوی مناسب را به بیماران آموزش دهند تا صدمه‌ای به ابرو وارد نشود.

 از نکات برجسته شست‌وشوی ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بیماران نباید هنگام شست‌و‌شو در برخورد مستقیم با دوش آب قرار بگیرد
  2. از شست‌و‌شوی ابروها با آب داغ باید خودداری کنند
  3. بیماران باید دقت کنند که جهت کاشت ابروها به چه صورت است و هنگام دست کشیدن ابروها را به همان سمت هدایت کنند.
  4. برای خشک کردن صورت باید از حوله نرم و لطیف استفاده کنند و از وارد کردن فشار روی ابرو خودداری کنند.

برای کاشت ابرو چقدر هزینه باید در نظر گرفت؟

معمولاً در محاسبه هزینه کاشت ابرو به نوع روشی که از آن استفاده می‌شود، تعداد گرافت‌های کاشته شده، دستمزد متخصص، میزان داروهای مصرفی حین جراحی و تعرفه کلینیک و یا بیمارستان‌ها توجه می‌شود.

در اغلب مراکز هزینه دقیق جراحی در جلسه مشاوره قبل از آغاز جراحی برای بیمار تعیین می‌شود و بیمار با آگاهی و رضایت تن به جراحی می‌دهد.

مهم‌ترین مزایای کاشت ابرو چیست؟

می‌توان از مزایای مهم کاشت ابرو که باعث شده تا طرفداران بسیاری را به خود جذب کند به موارد زیر اشاره کرد:

  1. باعث می‌شود بیمار اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازیابد.
  2. هزینه مناسب‌تری نسبت به روش‌های دیگر دارد.
  3. چهره فرد زیباتر و جذاب‌تر می‌شود.
  4. فرد ظاهر طبیعی پیدا می‌کند.
  5. دوام و ماندگاری بالایی دارد.
  6. به‌طور طبیعی می‌توان به هر فرمی که بخواهید اصلاح و رنگ کنید.

روش‌های مناسب برای از بین بردن ورم دور چشم بعد از کاشت ابرو چیست؟

 

پزشکان برای آنکه بهبود ورم چشم پس از کاشت ابرو روش‌های بسیاری را به بیماران توصیه می‌کنند که بیماران با انجام این توصیه‌ها می‌توانند به راحتی ورم دور چشم خود را کنترل کنند. یکی از روش‌های بسیار مناسب که به راحتی و بدون صرف هزینه اضافه می‌توان برای کنترل کبودی و ورم دور چشم انجام داد استفاده از کمپرس سرد روی قسمت پیوند یافته در فاصله زمانی مشخص است. استفاده از کمپرس سرد باعث می‌شود که جریان خون کنترل شود و تورم و کبودی به سایر نقاط اطراف چشم سرایت نکند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
کاشت ابرو، پاسخ به 5 سوال متداول بیماران!

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس