مدیریت اخبار  

کاشت ابرو در آقایان

0 نظرات
1655
۱۸-دی-۱۳۹۷

کاشت ابرو در آقایان 

امروزه با پیشرفت علم و روش‌های جراحی، تنها بانوان از نتایج اعمال جراحی زیبایی بهره‌مند نمی‌شوند، بلکه مردان نیز می‌توانند با انجام اعمال جراحی بر زیبایی و اعتماد به نفس خود بیفزایند. یکی از جراحی‌هایی که انجام آن محدودیت جنسیتی ندارد، کاشت ابرو است. کاشت ابرو یکی از اعمال جراحی زیبایی کم عارضه است که برای تمام افراد بالای 25 سال که دارای سلامت جسمانی هستند، قابل انجام است. 

چارچوب کاشت ابرو در زنان و مردان تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد اما در جراحی کاشت ابروی مردان باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد که شاید رعایت این نکات در زنان الزامی نداشته باشد. برای مثال علت ریزش ابرو در مردان با زنان بسیار متفاوت است، بنابراین جراح باید تمام مواردی که موجب ریزش ابرو در مردان می‌شود را به صورت دقیق بررسی کند. 

علل ریزش مو در آقایان

از جمله علل ریزش ابرو در مردان می‌توان به ژنتیک، مصرف مکمل‌های ورزشی، مصرف الکل، استعمال دخانیات، ابتلا به بیماری‌های پوستی، تروما به خصوص تروماهای ورزشی و ترافیکی، سوختگی، ابتلا به آلوپسی آره آتا و ... اشاره کرد.

انواع روش‌های جراحی در آقایان

روش‌های جراحی شامل FIT، FUT، SUT و FUE  است. انتخاب روش‌ جراحی بر اساس شرایط جسمانی بیمار، علل ریزش ابرو، انتظار بیمار از جراحی و ... تعیین می‌شود اما به طور کلی چون مردان دارای موهای ضخیم هستند و ظرافت کاشت در این افراد همانند بانوان نیست، روش SUT و FUE در مردان بیش‌تر کاربرد دارد.

تقسیم بندی ابرو برای کاشت

در مردان نیز همانند بانوان ابرو به سه قسمت تاج، بدنه و دم دسته بندی می‌شود و سپس موهای هر قسمت در زاویه مشخص کاشت می‌شود. برای انجام جراحی در مردان باید توجه داشت که نتیجه جراحی اختلالی در جذابیت مردانه آن‌ها ایجاد نکند.

مرتب ‌سازی ابرو با کاشت

از آنجایی که مردان در ناحیه ابرو دارای موهای ضخیمی هستند و نسبت به زنان کم‌تر دچار ریزش کامل ابرو می‌شوند می‌توانند صرفا برای مرتب سازی ابرو کاندید جراحی شوند. در روش مرتب سازی جراحی وسیع انجام نمی‌شود و بیمار پس از نقاهت کوتاه مدت به فعالیت خود بازمی‎گردد.

مراقبت از ابرو پس از کاشت در آقایان

-به بیماران توصیه می‌شود طبق دستور پزشک داروها را مصرف کنند و استراحت داشته باشند.

- استفاده از کمپرس یخ به بهبود درد کمک می‎کند.

-بیمار باید با دستور و مشورت پزشک فعالیت‎های ورزشی خود را آغاز کند.

-از خم کردن و پایین نگه داشتن سر به مدت طولانی خودداری کند.

-باید از مصرف خودسرانه دارو خودداری شود.

-24 ساعت پس از جراحی رانندگی کردن ممنوع است.

کلینیک بزرگ سعادت آباد ارائه دهنده بهترین و جدیدترین روش‌های کاشت ابرو در ایران است که پزشکان این مرکز زیر نظر دکتر "میثم ضرغامی" به ارائه خدمت می‌پردازند. بیماران و متقاضایان می‌توانند جهت انجام مشاوره حضوری با شماره تلفن 02126761832 تماس حاصل فرمایند. عزیزانی که امکان حضور در مرکز را نداشته باشند می توانند عکس ابرو خود را به شماره‌های 09217005356 و 09217005358 ارسال نمایند.

*توجه داشته باشید

متقاضایان توجه داشته باشند که باید از جراحی کاشت ابرو انتظار منطقی داشته باشند، زیرا گاه اصرار به انجام جراحی غیرمنطقی برای فرد مشکل‌ساز خواهد شد.

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۳۴
اخبار مشابه:
کاشت ابرو در آقایان

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس