مدیریت اخبار  

چگونه عمر چربی تزریق شده را افزایش دهیم؟

0 نظرات
2092
۲۶-آذر-۱۳۹۷

چگونه عمر چربی تزریق شده را افزایش دهیم؟

امروزه می‌توان به راحتی بدون آنکه وزن خود را افزایش داد یا از رژیم‌های خاص استفاده کرد فرم صورت خود را چاق‌تر کرد. یکی از روش‌های بسیار مؤثر در داشتن گونه‌ها و لبانی برجسته و پوستی عاری از چروک "تزریق چربی طبیعی " است. به کمک این جراحی زیبایی، می‌توان به راحتی قسمت‌هایی که دچار افتادگی و کاهش حجم چربی شده مانند گونه‌ها، زیر چشم، شقیقه‌ها، لب‌ها و حتی پشت دست‌ها را ترمیم کرد. این روش که بیشتر مورد پسند خانم‌ها قرار گرفته است، در هر سنی برای افزایش جذابیت و داشتن اندامی زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مراحل تزریق چربی

تزریق چربی با نام علمی لیپو اینجکشن شناخته شده است. این جراحی زیبایی زمانی انجام می‌شود که فردی خواهان بازیابی و ترمیم چهره خود باشد. این روش توسط جراح و با انتقال چربی از یک نقطه بدن به نقطه دیگر انجام می‌شود. مراحل انجام تزریق چربی به این صورت است که در ابتدای کار بیمار با انجام آزمایش‌های اولیه جراح را از سلامت خود مطلع می‌کند و سپس پزشک با بررسی علت ایجاد عارضه، شرایط جسمی بیمار، نیاز بیمار و ... میزان تزریق را مشخص می‌کند. در این روش پزشک پس از برداشت چربی و غرلباگری آن چربی را به نقطه مورد نظر تزریق می‌کند.

این جراحی بسیار ظریف است و به دقت بالا و تخصص و دانش پزشک متخصص بستگی دارد؛ زیرا با کوچک‌ترین اشتباهی ممکن است به بافت بدن صدمه جبران‌ناپذیری وارد شود. این عمل نسبت به حجم جراحی به‌صورت بیهوشی موضعی و یا بیهوشی کامل انجام می‌شود. بعد از عمل معمولاً فرد دچار ناراحتی چندانی نخواهد شد فقط در محله‌ای تزریق شده تورم و کبودی بسیار کوچکی ایجاد می‌شود که معمولاً بعد از 7 الی 10 روز برطرف می‌شوند. ماندگاری این تزریق معمولاً 6 ماه به طول می‌انجامد.

اگر این جراحی زیبایی در مرکز مجهز و زیر نظر پزشک جراح انجام شود بیمار می‌تواند بعد از استراحت 2 روزه به فعالیت‌های روزمره خود رسیدگی کند و نیاز به استراحت طولانی مدت و مراقبت‌های خاصی ندارد. مزیت این جراحی استفاده از چربی‌های بدن خود فرد بوده که معمولاً به‌وفور در افراد یافت می‌شود و می‌توان با یک جراحی و خارج کردن مقداری چربی و نگهداری آن در زمان‌های خاص، تزریق چربی را انجام داد و این نوع تزریق برخلاف تزریق ژل خطر جابجایی و یا آلرژی برای فرد نخواهد داشت چون چربی‌ها سلول زنده هستند و فقط از یک جای بدن فرد برداشته شده و به جای دیگر انتقال می‌یابند. علاوه بر این در تزریق چربی برخلاف ژل و یا پروتز بیمار در هنگام لمس محل تزریق، احساس بسیار طبیعی خواهد داشت.

ماندگاری و دوام این چربی‌ها معمولاً به جنس و محل برداشت چربی‌ها بستگی دارد و پزشک با توجه به تخصص و دقت خود چربی‌ها بدن را به‌گونه‌ای که آسیبی به بافت چربی‌ها وارد نشود استخراج و سپس در نواحی که پوست نازک‌تری داشته به‌طور سطحی و به‌گونه‌ای به پوست آسیبی وارد نشود تزریق می‌کند.

 بعد از تزریق بهتر است برای بالا بردن ماندگاری چربی و جلوگیری از عفونت محل برداشت چربی توصیه می‌شود بیمار به مدت 10 روز از مراجعه به استخر، سونا، جکوزی و استفاده از دستگاه‌های سولار پرهیز کند و از وارد کردن فشار و ضربه به ناحیه تزریق شده خودداری نماید.

عوارض تزريق چربی:

معمولاً این عمل دارای حداقل عوارض بوده می‌توان از عوارض آن به کبودی و تورم اشاره کرد که معمولاً با گذشت چند روز به طور کاملاً از بین می‌رود. در برخی موارد در صورت رعایت نکردن اصول از طرف پزشک جراح یا خود فرد، عفونت هم جزو عوارض احتمالی است.

 

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «تزریق چربی» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره‌های تماس :

26761832-021

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
چگونه عمر چربی تزریق شده را افزایش دهیم؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس