مدیریت اخبار  

چربی‌ بازوهایتان را در یک جلسه آب کنید

چربی‌ بازوهایتان را در یک جلسه آب کنید

لیپوماتیک  نوعی دستگاه ساکشن است که برای از بین بردن چربی‌های زیر پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. به  کمک لیپوماتیک، زیر پوست امواج اینفراسونیک ایجاد می‌شود که موجب از هم گسسته شدن سلول‌های چربی می‌شود که در نهایت چربی‌ها توسط ساکشن از داخل بدن تخلیه می‌شود.

لیپوماتیک نیز همانند سایر روش‌های جراحی دارای عوارض است که از جمله آن می‌توان به خطرات بیهوشی، خونریزی، عفونت، تاخیر بهبود زخم، ایجاد زخم در بافت بازو، آسیب رسیدن به عضلات، رگ‌ها و عصب های بازو، از بین رفتن بافت ‌چربی زیر پوست، درد و ... اشاره کرد که البته انجام این جراحی توسط پزشک متبحر احتمال بروز این عوارض را به شدت کاهش می‌دهد.

در لیپوماتیک حرکات نوک میله بر خلاف سایر دستگاه‌ها که صرفا سمت عقب و جلو است به صورت لرزشی و دورانی نیز است، به همین دلیل صدمه کم‌تری به بافت بازو وارد می‌کند.

لیپوماتیک بازو در یک جلسه انجام می‌شود اما نتیجه حاصل به مراقبت‌های پس از لیپوماتیک وابسته است. به افراد توصیه می‌شود پس از لیپوماتیک بازو به صورت منظم از گن‌های مخصوص توصیه شده توسط پزشک استفاده کنند، برای رفع تورم و کبودی پس از جراحی از خوددرمانی پرهیز کنند، از انجام فعالیت‌های خودداری کنند و در زمان‌های تعیین شده زخم‌های خود را شست‌و‌شو دهند.

#لیپوماتیک بازو  #لاغری بازو  # عصب‌های بازو #ساکشن چربی   #گن مخصوص   #خونریزی   #عفونت  #سلول‌های چربی   #چربی بازو

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
چربی‌ بازوهایتان را در یک جلسه آب کنید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس