مدیریت اخبار  

چربی اضافی کدام ناحیه از بدن برای جوانسازی صورت مناسب است؟

0 نظرات
2076
۱۲-مهر-۱۳۹۷

چربی اضافی کدام ناحیه از بدن برای جوانسازی صورت مناسب است؟

برای رفع چین و چروک صورت می‌توان از چربی‌ها نواحی مختلف بدن از جمله ران، ساق پا، شکم، پهلو و پشت که عمدتا در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاوم هستند، استفاده کرد. در واقع از این چربی‌های اضافی و مقاوم می‌توان به عنوان فیلر یا پرکننده بهره‌مند شد و جوانی را به چهره افراد بازگرداند.

بهترین چربی برای رفع چین و چروک ناحیه صورت چربی‌های انباشته شده در بخش خارجی ران‌ها است به گونه‌ای که با این چربی اضافی می‌توان خطوط اخم، خنده، دور چشم و پیشانی را به راحتی از بین برد.

تزریق چربی یکی از ایمن‌ترین و موفق‌ترین راه‌های رفع چین و چروک صورت است؛ زیرا چربی از خود بدن فرد برداشته و مجدد تزریق می‌شود و بنابراین سیستم ایمنی بدن چربی تزریق شده را عامل بیگانه تلقی نمی‌کند و در برابر آن مقاومت نمی‌کند در نتیجه احتمال موفقیت پیوند بسیار زیاد است.

بهترین روش برداشت چربی نیز لیپوساکشن است. جراحان می‌توانند با ایجاد یک شکاف کوچک در ناحیه ران چربی مورد نیاز برای تزریق را برداشته و سپس ناحیه برش را بخیه بزنند.

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 82

 

مزایای تزریق چربی بسیار زیاد است به‌گونه‌ای که جراحان علاوه بر درصد بالای موفقیت پیوند به مواردی هم‌چون عدم سفت شدن چربی، دوره ریکاوری کوتاه، رفع چین و چروک همراه با برداشت چربی اضافی ران و ... اشاره می‌کنند.

البته نباید غافل بود که تمام اعمال جراحی حتی تزذیق چربی می‌تواند با عوارضی همراه باشد که البته عوارض تزریق چربی با انتخاب پزشک مناسب قابل کنترل است. از جمله عوارض این روش می‌توان به احتمال بروز عفونت، تورک، کبودی، عدم قرنیگی، نیاز برخی به تعداد جلسات بیش‎تر و ... اشاره کرد که البته اکثر این عوارض احتمالی کوتاه مدت است.

افراد جهت اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی صورت» می‌توانند با شماره‎های زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره‌های تماس:

021-26761832

09217005356

09217005358

هم‌چنین شما عزیزان می‌توانید از رطیق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کلینیک اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
چربی اضافی کدام ناحیه از بدن برای جوانسازی صورت مناسب است؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس