مدیریت اخبار  

چرا تزریق چربی در سینه توصیه نمی شود؟

0 نظرات
1645
۰۱-آذر-۱۳۹۷

چرا تزریق چربی در سینه توصیه نمی شود؟

زنانی که از کوچک و عدم برجستگی سینه رنج می‌برند می‌توانند کاندید برجسته‌سازی سینه به کمک پروتز شوند. کارگذاری پروتز یکی از ایمن‌ترین و بهترین روش‌های رفع افتادگی، شل شدگی و عدم برجستگی سینه است. برخی افراد به خصوص افرادی که از تجمع بافت چربی در اندام‌های مختلف بدن رنج می‌برند تمایل دارند به کمک تزریق چربی حالت سینه را ترمیم کنند اما به این دسته از افراد و تمام افرادی که کاندید برجسته‌سازی سینه هستند، توصیه می‌شود از پزشک خود درخواست تزریق چربی را نکنند؛ زیرا تزریق چربی در بافت مجاوری شیردهی انجام می‌شود و می‌تواند خطر تشخیص اشتباه را هنگام بروز بیماری‌های پستان به همراه داشته باشد.

تزریق چربی به سینه به خودی خود هیچ عارضه‌ای برای افراد به همراه  ندارد، اما به دلیل تغییراتی که چربی در بافت سینه ایجاد می‌کند و در بافت مجاوری شیردهی تزریق می‌شود می‌تواند موجب اشتباه تشخیص شود یعنی اگر فردی به دلیل بیماری‌های پستان به پزشک مراجعه کند ممکن است در عکسبرداری‌های تشخیصی، چربی تزریق شده به عنوان شبه تومور تشخیص داده شود.

 

اما اگر در مواردی پزشک ناچار به تزریق چربی در سینه شد، باید ماموگرافی قبل از جراحی انجام و سینه به لحاظ بیماری‌های پستان به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و در صورت عدم وجود هر گونه بیماری و احتمال بروز بیماری برای بیمار تزریق چربی انجام شود.

هم‌چنین افرادی که تزریق چربی در سینه را انجام می‌دهند باید درصورت ابتلا به بیمارس‌های پستان پزشک خود را در جریان تزریق چربی قرار دهد تا پزشک دچار تشخیص اشتباه نشود.

 

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه « جراحی زیبایی سینه» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
چرا تزریق چربی در سینه توصیه نمی شود؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس