مدیریت اخبار  

پیوند مو طبیعی در خانم‌ها

0 نظرات
1772
۰۳-دی-۱۳۹۷

پیوند مو طبیعی در خانم‌ها 

معمولا زنان برای مخفی کردن کم پشتی موهای خود از روش‌هایی مانند اکستنشن مو، انواع بافت و غیره استفاده می کنند، ولی این روش‌ها زمانی کاربرد دارد که ریزش موها باعث ایجاد طاسی نشده باشد اما اگر افراد دچار طاسی شده باشند باید کاندید پیوند موی طبیعی شوند.

از دلایل اصلی ریزش مو در زنان می‌توان به تغییرات هورمونی بعد از زایمان، یائسگی زود هنگام، نوسانات وزن، کم خونی، استرس، بیماری‌های تخمدان  استفاده از رنگ‌های شیمیایی، بستن  محکم مو، کشیدن موی سر و غیره اشاره کرد. 

ویژگی ریزش موی آندروژنیک در بین خانم‌ها به گونه‌ای است که معمولا خط رویش مو به طور کامل باقی می ماند و فقط در بالای سر تار موها نازک می‌شوند که با نازک شدن تار موها کم کم سفیدی پوست سر نمایان می‌شود.

به دلیل متفاوت بودن الگوی ریزش مو در زنان و مردان،  جراحی کاشت مو در زنان متفاوت‌تر از آقایان است. کاشت مو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود اما در زنان به دلیل حساسیت بالای ظرافت کار عموما از روش FIT (کاشت تک رشته‌ای مو) استفاده می‌شود. 

بهترین کاندیدای جراحی کاشت موی طبیعی

1-  زنانی که بر اثر جراحی‌های مختلف یا تروما ئذ ناحیه سر دچار طاسی شده باشند

2- زنان با الگوی ریزش موی مردانه

3- خانم‌هایی که به خاطر استفاده از رنگ‌های شیمیایی دچارآسیب ریشه مو شده اند

شروع جراحی پیوند مو در خانم ها

معمولا زنان دچار طاسی مو در قسمت جلوی سر و بالای پیشانی می‌شوند به همین دلیل جراحی کاشت مو در این افراد نیاز به زمان زیادی ندارد. قبل از آغاز جراحی بیمار باید با انجام آزمایشات تجویز شده، پزشک و جراح را از سلامتی خود آگاه کند. سپس علت ریزش مو باید توسط پزشک تحت بررسی قرار گیرد تا در حد امکان ابتدا از ریزش مو جلوگیری شود و سپس کاشت مو انجام شود. 

زمانیکه بیمار کاندید مناسب برای جراحی انتخاب شد، جراحی بر اساس نیاز بیمار، روش جراحی و ... تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی کامل آغاز می‌شود. جراح پس از برداشت مو از ناحیه دهنده و جداسازی گرافت‌ها، با ظرافت و دقت بسیار بالا گرافت‌ها را در ناحیه سر پیوند می‌زند. در این مرحله پزشک باید دقت کافی داشته باشد تا پیازه مو دچار آسیب نشود. پس از کاشت پیازه های مو جراح نواحی جراحی شده را بانداژ می‌کند. 

دوران نقاهت کوتاه مدت به نسبت آقایان

معمولا به دلیل حجم پایین پیوند مو در خانم ها، دوران نقاهات در این افراد کوتاه‌تر از آقایان است به گونه‌ای که بیمار بعد از یک هفته استراحت، می تواند به شرایط عادی زندگی خود باز گردد. بیمار ممکن است چند روز پس از جراحی احساس سوزش و خارش در ناحیه سر داشته باشد که این امر طبیعی و جای نگرانی ندارد، اما بیماران باید توجه باشند به شدت از تماس سر، خاراندن و ... باید به شدت خودداری کنند.

پس  گذشت 14 روز از عمل جراحی، موهای پیوند شده دچار ریزش می‌شود و مجدد پس از سه ماه رویش می‌یابد اما به طور کلی افراد پس از 6 تا 9 ماه از جراحی قادر به مشاهده نتیجه جراحی خواهند بود.

خانم‌ها می‌توانند 12 الی 24 ماه پس از بهبودی کامل، موهای پیوند شده را رنگ کنند یا برای حالت دادن از سشوار و اتوی مو استفاده کنند.

نکته مهم!

پس از کاشت، شست و شوی و مراقبت از موهای پیوند شده بسیار مهم است بنابراین به خانم‌ها به دلیل اینکه دارای موهای بلندی هستند و جراحی فقط در یک ناحیه خاص انجام می‌شود، توصیه می‎گردد بهداشت مو را به خوبی رعایت کنند تا دچار عفونت نشوند.

 

برای بدن مفید است زیرا چربی‌ها حاوی بافت‌های بنیادی هستند و تولید کلاژن را

 

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «کاشت مو» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس

حاصل فرمایند .

شماره‌های تماس :

26761832-021

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این

 

زمینه کسب کنید.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پیوند مو طبیعی در خانم‌ها

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس