مدیریت اخبار  

پیام تبریک مديريت مركز جراحي و كلينيك سعادت آباد به مناسبت روز پزشک

0 نظرات
2979
۰۱-شهریور-۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی مركز جراحی و كلینیك سعادت آباد؛ دکتر پرویز محمدی مدیریت مركز جراحی و كلینیك سعادت آباد همزمان با سالروز برزگداشت مقام پزشک و حكیم بو علی سینا پیام تبریکی صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 

 

همکارگرامی؛

یکم شهریورماه سالروز ولادت شیخ الرئیس حسین بن عبدالله معروف به ابن سینا و روز پزشک بهانه ارزشمندی است که تلاش‌های ارزنده پزشکان این مرز و بوم مورد تقدیر و توجه قرار گیرد .

فرهنگ غنی ایران اسلامی بزرگ مردانی را تربیت کرده است که فروغ علم و اندیشه شان در سپهر دانش بشری، راهگشا بوده است و همگان را به همراهی فراخوانده و در سایه سار ارزش های دینی و آموزه های توحیدی، علم را در خدمت انسانیت و رشد فضلیت های اخلاقی قرار داده اند .

 

همچنین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جامعه پزشکی که با از خود گذشتگی و آراستگی به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل گردیدند.

اینجانب روز پزشک را به تمام پزشکان به خصوص همكاران مركز جراحی و كلینیك سعادت آباد تبریک و تهنیت گفته برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم خواستارم.

با احترام
دکتر پرویز محمدی

 

مدیریت مركز جراحی و كلینیك سعادت آباد

0.0
آخرین ویرایش: دوشنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۶ ۱۶:۵۲
اخبار مشابه: تزریق به گونه - هزینه تزریق چربی - مرکز تخصصی تزریق چربی تزریق به دست - مزایای تزریق به دست - جوانسازی دست تزریق چربی در سعادت آباد - هزینه تزریق چربی کاشت مو در سعادت آباد بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران - هزینه کاشت ابرو بهترین مرکز کاشت مو در تهران نحوه مراقبت از موها پس از کاشت و چگونگی جلوگیری از بروز عفونت داشتن اندامی زیبا و کمری باریک به کمک لیپوماتیک پلاسمای غنی از پلاکت یکی از بهترین روش‌ها برای درمان ریزش مو بر ترس از ریزش موهای کاشته شده غلبه کنید
جراحی سینه مردان رینوپلاستی فرم دهی سینه آقایان مراقبتهای بعد از بوتاکس

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس