مدیریت اخبار  

پروتز و برجسته‌سازی سینه؛ کم‌عارضه‌ترین جراحی زیبایی زنان

0 نظرات
2380
۲۲-مرداد-۱۳۹۶

برجستگی سینه یکی از ماهیت‌های زنان است که علاوه  بر آن باعث می‌شود زنان ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند. امروز پروتز سینه به یکی از محبوب‌ترین جراحی زیبایی در زنان شناخته شده است که این امر تنها مختص کشور ما نیست، بلکه تمام زنانی که از کوچک بودن سینه رنج می‌برند و یا سینه‌های آنها نامتقارن است متقاضی پروتز سینه و برجسته سازی آن هستند.

پروتز سینه در تمام زنان که بلوغ آنها کامل شده باشد قابل انجام است و هیچ محدودیتی ندارد. برخلاف تصور برخی افراد پروتز سینه در غدد شیردهی زنان هیچ تاثیری ندارد و آنها می‌توانند در زمان فرزند آوری شیردهی داشته باشند.

چگونگی انجام پروتز

در پروتز سینه جراح یک شکاف در قسمت زیرین سینه ایجاد و یک کیسه را در آن ناحیه ایجاد می‌کند سپس پروتز را داخل کیسه ایجاد شده وارد می‌کند. در پروتز سینه سایز و حالت سایر اندام‌ها بدن نیز بسیار مهم است زیرا نباید سینه به اندازی بزرگ شود که روی مهره‌های گردن و کمر فشار وارد سازد بنارباین اندازه سینه باید توسط متخصص تعیین شود.

روش‌های پروتز سینه

پروتز سینه با استفاده ژل سیلیکون، انتقال چربی و پرکننده‌های سیلیکون استفاده می‌شود که فرد کاندید برای برجسته سازی سینه بر اساس نتیجه مورد نظر و وزن بدن مورد مشاوره قرار می‌گیرد و متخصص یکی از این روش‌ها را پیشنهاد می‌کند.

برجسته سازی در افرادی که دچار افتادگی سینه هستند

افرادی که دچار افتادگی سینه هستند می‌توانند برای برجسته سازی سینه و یا پروتز سینه اقدام کنند اما طی جراحی باید قسمت‌هایی از پوست که شل و اضافی شده است برداشته شود.

میزان رضایتمندی

میزان رضایتمندی از پروتز سینه بسیار بالا است اما به افرادی که سینه بسیار کوچک و جصه کوچک دارند توصیه می‌شود سینه‌ها را بیش از اندازه بزرگ نکنند زیرا شکل غیرطبیعی حاصل می‌شود.

نحوه جراحی

جراحی پروتز سینه تحت بیهوشی کامل انجام می‌شود بنابراین مراجعه به یک مرکز معتبر و دارای مجوز نقش بسیاری مهمی در حیات فرد دارد.

مراقبت‌های پس از جراحی

 

فرد پس از جراحی نیاز به مراقبت ویژه‌ای ندارد اما توصیه می‌شود به مدت یک هفته استراحت داشته باشد و از انجام کارهای سنگین خودداری کند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
برجسته سازی سینه جراحی زیبایی سینه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس