مدیریت اخبار  

پروتز سینه

0 نظرات
1752
۰۸-مهر-۱۳۹۷

 

پروتز سینه

پروتز سینه یکی از راه‌های رفع دفرمی یا کوچک بودن سینه است که البته امروز در زنانی که به دلیل سرطان پستان، سینه خود را از دست داده‌اند نیز کاربرد دارد. امروزه بسیاری از زنان به‌خصوص دختران جوان برای حفظ ظاهر و زیبایی سینه اقدام به جراحی پروتز سینه می‌کنند به‌گونه‌ای که طی سال‌های اخیر انجام این جراحی بین زنان به‌شدت افزایش یافته است.

 

کارگذاری پروتز در سینه عوارض جبران‌ناپذیری برای بیماران به‌همراه ندارد و اغلب افرادی دچار عارضه می‌شوند که یا به پزشک متخصص مراجعه نمی‌کنند و یا انتظار غیرواقعی از نتیجه جراحی دارند و اصرار به بزرگ شدن بیش از اندازه سینه می‌کنند.

 

برای مثال بزرگ شدن بیش از اندازه سینه علاوه براینکه بر مهره‌های گردن فشار می‌آورد در مواردی نیز احتمال پارگی پروتز را می‌تواند به همراه داشته باشد.

 

امروزه با توجه به افزایش گرایش زنان به انجام این جراحی شایع شده که کارگذاری پروتز در سینه موجب سرطان پستان می‌شود این در حالی است که باید گفت مراکز علمی و تحقیقاتی معتبر اثبات کرده‌اند نه تنها کارگذاری پروتز در سینه موجب سرطان نمی‌شود بلکه در زنان مبتلا به سرطان پستان نیز کارآیی دارد.

 

در واقع باید گفت کارگذاری پروتز در بافت سینه همانند کارگذاری پروتز در سایر اندام‌های بدن است که علاوه بر جنبه زیبایی دارای خاصیت درمانی نیز است و افراد برحسب نیاز خود به پزشک مراجعه می‌کنند.

افراد جهت اطلاعات بیشتر در زمینه «پروتز سینه» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره‌های تماس:

021-26761832

09217005356

09217005358

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کلینیک می‎توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پروتز سینه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس