مدیریت اخبار  

پاسخ به باروهای غلط درخصوص لیزر واژینال

0 نظرات
2721
۲۹-شهریور-۱۳۹۶

پاسخ به باروهای غلط درخصوص لیزر واژینال

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی لیزر واژینال با هیچ گونه‌ای عارضه‌ای همراه نیست. البته برخی بر این باور هستند که لیزر واژینال ممکن است آنها را دچار مشکلات زنان از جمله ناباروری، عفونت و ... کند اما باید گفت در لیزر واژینال هیچ یک از این عوارض زنان را تهدید نمی‌کند.

لیزر واژینال جزو یکی از کم‌ترین لیزرهاست البته در مواردی اگر فرد دچار احساس درد خفیفی شود می‌تواند با مشورت پزشک از پماد‌های بی‌حس کننده موضعی استفاده کنند. مهم‌ترین نکته در لیزر واژینال انجام آن توسط فرد متخصص و در کلینیک دارای مجوز است زیرا دسته از پزشکان و مراکز به صورت مرتب تحت نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند به همین دلیل باید به تکنیک و تجهیزات روز دنیا مجهز باشند.

یکی دیگر از نکات مهم در لیزر واژینال نداشتن محدودیت سنی برای انجام آن است اما به طور کلی پزشکان توصیه می‌کنند دختران بعد از سن 18 سالگی و پایان بلوغ لیزر انجام دهند. البته در این خصوص نیز خطری گزارش نشده و این امر صرفا جنبه توصیه‌ای دارد. اما به طور کلی زنانی که از خشکی و رنگ پریدگی واژن رنج می‌برند برای انجام این لیزر مراجعه می‌کنند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پاسخ به باروهای غلط درخصوص لیزر واژینال

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس