مدیریت اخبار  

پاسخ به 10 سوال مهم درباره کاشت مو

0 نظرات
1462
۱۳-اسفند-۱۳۹۷

پاسخ به 10 سوال مهم درباره کاشت مو

کاشت مو نهایی‌ترین و موثرترین روش برای درمان طاسی و کم پشتی مو است که امروزه میان مردم به شدت رواج یافته است، اما با این برخی افراد قبل از انجام جراحی با سوالاتی مواجه می‌شوند که در این متن به برخی از این سوالات پاسخ داده شده است. 


1- افرادی که دچار طاسی کامل شده‌اند می توانند کاشت مو انجام دهند؟

با پیشرفت علم و ورود تکنولوژی به این عرصه اگر بیماری در پشت سر خود مو نداشته باشد و به طور کاملا بانک موی خود را از دست داده باشد، می‌تواند با روش BHT    جراحی کاشت مو انجام دهد. در این روش به دلیل آنکه بیمار بانک موی خود را از دست داد است، پزشک متخصص باید از موهای سایر اندام‌های بدن مانند سینه، کمر، ران، ناحیه شرمگاهی و یا هرجای بدن که تراکم مناسب داشته باشد برای جراحی استفاده کند.

2-آیا رشد و حالت موهای کاشته شده با موهای طبیعی همخوانی دارد و می توان موهای پیوندی را رنگ کرد؟

موهای کاشته شده همانند سایر موهای طبیعی رشد خواهد کرد و افراد با آرامش می‌توانند موهای پیوندی را رنگ وسشوار کنند. البته تا رویش کامل موهای این امر امکانپذیرنیست.

3- عوارض  حاصله از کاشت مو چیست ؟

اگر قبل از انجام کاشت مو بیمار اطلاعات خود را راجع به پزشک متخصص و مرکزی که در آن قرار است کاشت مو انجام دهد، کامل کند هیج گونه مشکلی برای بیمار پیش نخواهد آمد. اما ممکن است بیمار بعد از جراحی کمی احساس درد، تورم، کبودی و یا سوزش در نواحی جراحی داشته باشد که معمولا پزشک متخصص برای پیشگیری از بروز و تسکین این عوارض برای بیمار مُسکن تجویز می کند. 

5- چقدر زمان نیاز است تا در نواحی که مو برداشت شده موها مجدد رشد کند؟

معمولا در قسمت برداشت مو (بانک مو) به دلیل آنکه فولیکول‌های مو به طور کاملا برداشته می‌شود بیمار پس از گذشت یک ماه شاهد رویش مو خواهد بود.

6-  آیا عمل کاشت موی طبیعی  دردناک است؟

به دلیل آنکه جراحی تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود بیمار حین برداشت و پیوند مو احساس درد نخواهد داشت اما زمانیکه بی حسی از بین برود ممکن است بیمار احساس درد و سوزش داشته باشد.

7- در چند جلسه کاشت مو انجام می‌شود ؟

با توجه به شرایط جسمی و روحی بیمار معمولا در هر جلسه حداکثر حدود 1500 تا 2000 گرافت از بانک موی بیمار برداشته می شود و بعد از آماده سازی دوباره در جای مورد نیاز کاشته می شود اگر بیمار به گرافت‌های بیشتری نیاز داشت معمولا پزشک متخصص ادامه کار را به جلسه دیگر موکول می‌کند.

8- بعد از کاشت مو چقدر زمان نیاز است تا به نتیجه دلخواه خود دست یابیم ؟

شما با هر روشی که عمل کاشت مو را انجام دهید بعد از گذشت 3الی 7 روز تمام موهای کاشته شده شما از ساقه به طور کامل ریزش خواهد داشت  و بعد از گذشت 4الی 8 ماه کم کم شاهد جوانه زدن و رشد موهای جدید خود خواهید شد .

9- آیا بعد از برداشت مو از بانک مو  نواحی پشت سر دچار زخم خواهد شد؟

فولیکول‌های مو توسط پانچ از قسمت پشت سر برداشته و در نواحی مورد نیاز پیوند زده می‌شود که عمدتا استفاده از پانچ آثاری از خود برجای نمی‌گذارد و با رویش موها کاملا محو می‌شوند، اما در برخی موارد بنا به روش کاشت که پزشک باید به صورت نواری مو برداشته کند باید در ناحیه بانک مو بخیه زده شود که ممکن است این مساله آثاری از خود برجای بگذارد که در بیشتر موارد رشد موها مانعا ز نمایان شدن جای بخیه می‌شود.

10- هزینه کاشت موی طبیعی  چقدر است؟

معمولا هزینه کاشت مو بستگی به  میزان سطح طاسی فرد ،  روش کاشت،  تعداد گرافت‌های مو، تجهیزات اتاق جراحی، تجربه پزشک، داروهای مورد نیاز بیمار و ... دارد اما به طور میانگین هزینه  کاشت مو 5 الی 6 میلیون تومان است.  

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
پاسخ به 10 سوال مهم درباره کاشت مو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس