مدیریت اخبار  

هورمون بارداری وعلائم نارسایی قلبی

0 نظرات
2795
۱۴-شهریور-۱۳۹۵

دانشمندان در تحقیق جدیدی دریافته‌اند: هورمونی که در دوران بارداریترشح می‌شود، می‌تواند علائم نارسایی قلبی را بهبود بخشد.

پژوهشگران می‌گویند، هورمون بارداری که رلاکسین نام دارد، تاندون‌ها را شل‌تر و رگهای خونی را در زنان باردار عریض‌تر می‌کند و همچنین عملکرد قلب مادران را تقویت می‌نماید تا به بدن آنها در مواجهه و سازگاری با اضافه وزن و رسیدن خون کافی به بدن جنین کمک کند. اکنون در پژوهش جدیدی مشخص شده است که اگر این هورمون به بیماران مبتلا به نارسایی قلبی داده شود، می‌تواند به کاهش علائم این نارسایی مثل تنگی نفس کمک کند

به گزارش روزنامه تلگراف، نارسایی قلبی زمانی اتفاق می‌افتد که این عضو حیاتی نتواند با نیروی کافی پمپاژ کند و در نتیجه به فقدان اکسیژن در بدن و خستگی منجر می‌شود. آمارها نشان می‌دهد که حدود 700 هزار نفر تنها در انگلیس به این عارضه قلبی مبتلا هستند.

محققان دانشگاه بریسیا در ایتالیا توانستند با این شیوه علائم 232 بیمار را با هورمون رلاکسین تسکین دهند. در حال حاضر آزمایش روی دوزهای بیشتر این هورمون ادامه دارد.)ایسنا(

 

0.0
آخرین ویرایش: یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲
اخبار مشابه:
جوانسازی پوست فرم دادن به چانه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس