مدیریت اخبار  

هر آنچه باید درباره تزریق ژل بدانیم

0 نظرات
2432
۱۹-مرداد-۱۳۹۶
پر کننده ها و یا فیلرهای پوستی شامل ژل های تزریقی هستند که در لایه های مختلف پوست تزریق و موجب حجیم شدن آن می شود. اصولا افراد به منظور از بین بردن خط خنده، خط اخم، چروک های نقاط حساس صورت، برجسته کردن گونه، لب و چانه متقاضی تزریق ژل می شوند.
تزریق ژل بدون درد
تزریق ژل کاملا بدون درد است، زیرا هنگام تزریق از داروهای بی حسی موضعی استفاده می شود. اما افراد ممکن است تا ۲۴ ساعت پس از تزریق ژل احساس درد محسوس، التهاب و تورم داشته باشند. بروز این عوارض احتمالی کاملا طبیعی است اما افراد می توانند با انتخاب یک مرکز استاندارد و مجهز بروز عوارض تزریق ژل را به حداقل برسانند.
افرادی که نباید ژل تزریق کنند
تمام افرادی که تمایل دارند زیباتر دیده شوند می توانند برای برطرف کردن چروک های صورت و یا برجسته سازی برای تزریق  ژل اقدام کنند اما تزریق ژل در زنان باردار، دوران شیردهی، بیماران نقص ایمنی، مبتلایان به آلرژی، افراد مبتلا به سرطان و اختلالات خونریزی دهنده مانند مبتلایان به هموفیلی ممنوع است.
تزریق ژل کم تر از ۲۰ دقیقه به طول می انجامد به گونه ای که فرد پس از تزریق می تواند به فعالیت های اجتماعی و زندگی روزمره خود ادامه دهد زیرا تزریق ژل نیاز به استراحت ندارد. 
عوارض احتمالی تزریق ژل
افراد متقاضی زیبایی پس از تزریق ژل بلافاصله می توانند از نتایج حاصل لذت ببرند البته در موارد بسیار محدودی تزریق ژل ممکن است با کبودی همراه باشد که این علامت گذراست و جای نگرانی نیست.
یکی دیگر از عوارض احتمالی تزریق ژل عدم تقارن است به عنوان مثال فرد ممکن است پس از تزریق ژل لب احساس توده یا عدم تقارن کند که این مساله نیز طبیعی است در این مواقع به افراد توصیه می شود از دستکاری محل تزریق ژل به شدت خودداری کنند.
تزریق ژل سرطانزا نیست
برخی افراد بر این باور هستند که تزریق ژل ممکن است موجب بروز سرطان شود اما باید گفت تاکنون نتایج هیچ یک از مطالعات این امر را به اثبات نرسانده است.
نکات قبل تزریق
فرد متقاضی برای تزریق ژل نباید به مدت ۱۰ روز قبل از تزریق از داروهای رقیق کننده خون، مسکن، مکمل های حاوی جیسینگ و ... استفاده کند و باید به شدت قبل از تزریق ژل از استعمال دخانیات و قلیان خودداری کند.
نکات بعد از تزریق
استحمام با آب گرم بعد از تزریق ژل توصیه نمی شود و افراد باید به مدت ۳ هفته مایعات و سبزیجات به مقدار فراوان مصرف کند. هم چنین افراد بعد از تزریق ژل نباید محل دستکاری کنند.
0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
تزریق ژل عوارض تزریق ژل

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس