مدیریت اخبار  

ناگفته‌های لیپوماتیک

0 نظرات
1860
۰۲-دی-۱۳۹۶

ناگفته‌های لیپوماتیک

لیپوماتیک یکی از رایج‌ترین روش های تخلیه چربی از قسمت های مختلف بدن است که در نهایت موجب لاغری و خوش فرمی اندام می شود. با توجه به اینکه امروز این روش در تمامی کشورهای پیشرفته رایج شده اما برخی هنوز در خصوص عوارض ناشی از آن دچار استرس و نگرانی هستند. 

خطر آمبولی و لیپوماتیک 

برخی افراد متقاضی لیپوماتیک نگران آن هستند که هنگام ساکشن چربی به داخل خون نفوذ و به سایر قسمت های بدن منتشر شود. اما باید گفت اگر انتخاب بیمار به درستی انتخاب شود احتمال بروز این خطر کاهش پیدا می کند. 

معیار انتخاب بیمار 

پزشکان ابتدا BMI یا شاخص توده بدنی فرد را اندازه می گیرند اگر چربی تجمع یافته بسیار باشد، فرد گزینه مناسبی برای جراحی نیست بنابراین مراجعه به پزشک متخصص و با تجربه بسیار مهم است. 

بهترین مناطق بدن برای لیپوماتیک چربی های تجمع یافته در شکم، ران، پهلو، بازو، سینه، غبغب، ساق پا و ... با لیپوماتیک قابل تخلیه است. 

هر جلسه یا ساکشن 

در هر جلسه تنها می توان 5 لیتر چربی تخلیه کرد بنابراین نمی توان به صورت همزمان در یک جلسه از نقاط مختلف بدن چربی تخلیه نمود. 

مدت انجام لیپوماتیک 

مدت انجام لیپوماتیک و تخلیه چربی بر حسب منطقه جراحی متفاوت است اما به صورت میانگین تخلیه چربی از نقاط مورد نظر بین 2 تا 3 ساعت به طول می انجامد. 

درد هنگام لیپوماتیک 

فرد هنگام تخلیه چربی به دلیل دریافت بی حسی موضعی احساس درد نخواهد کرد اما ممکن است پس از ترخیص احساس درد و کوفتگی کند و مواردی نیز امکان دارد خونریزی را تجربه کنند. 

سلامت پوست پس از لیپوماتیک 

به دلیل اینکه چربی یکنواخت از بدن تخلیه می شود، فرد پس از لیپوماتیک دچار ناهمواری پوست نمی شود. هم چنین شُل شدن پوست نیز با مراقبت صحیح و استفاده از گِن بروز نمی یابد. 

رسیدن به هدف 

پس از لیپوماتیک حدود 2 هفته به طول می انجامد تا تورم کاملا بهبود یابد بنابراین فرد حدود یک ماه پس از تخلیه چربی به نتیجه دلخواه دست پیدا می کند. 

استراحت بعد از لیپوماتیک 

افراد پس از لیپوماتیک 3 تا 7 روز نیاز به استراحت کاملا دارند و پس از این مدت نیز فرد باید از انجام کارهای سنگین خودداری کند و به مدت طولانی از پشت میزنشینی بپرهیزد.

کاهش وزن و لیپوماتیک

باید گفت لیپوماتیک موجب کاهش وزن نمی شود بلکه با کاهش حجم چربی موجب کاهش سایز فرد خواهد شد. 

فواید چربی های تخلیه شده 

افراد می توانند پس از تخلیه، چربی حاصل را در نقاط مورد نیاز برای برجسته سازی استفاده کنند برای مثال می توانند چربی را برای برجسته سازی لب، سینه، باسن و ... مورد استفاده قرار دهند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
ناگفته‌های لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس