مدیریت اخبار  

ناگفته های لیزر موهای زائد

0 نظرات
2371
۲۶-مرداد-۱۳۹۶

ناگفته های لیزر موهای زائد

 

لیزر موهای زائد می‌تواند موجب سوختگی، لک، عفونت، عدم جواب مناسب از لیزر و یا آکنه شود که برای کاهش این عوارض می‌توان قبل از لیزر علاوه بر استفاده از ترکیبات بی‌حس کننده و ضد درد از اسپری‌های خنک کننده و یا کمپرس سرد پس از لیزر نیز استفاده کرد.

 

علائم نتیجه بخش بودن لیزر

 

لیزر موجب کاهش تعداد موها، کاهش سرعت رویش مو و نازک شدن موها می‌شود که پس از مدتی این علائم تشدید و موهای زائد کاملا از بین می‌رود.

 

آمادگی‌های لازم برای انجام لیزر

 

استفاده از موم، اپیلیدی، الکترولیز، اپیلاسیون و هم‌چنین آفتاب گرفتن به مدت 2 ماه قبل از انجام لیزر ممنوع است. افراد می‌توانند در این مدت از تیغ و یا کرم‌های موبر جهت رفع موهای زائد استفاده کنند.

 

لیزر در تابستان

 

بر خلاف باور عمومی برخی افراد انجام لیزر در تابستان تاثیری در نازک شدن پوست و ایجاد لکه‌های پوستی ندارد البته به شرط آنکه فرد پس از لیزر در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد.

 

ناباروری و لیزر

 

عمق نفوذ اشعه لیزر تا حد ریشه مو است بنابراین به لایه‌های زیرین پوست نفوذ نمی‌کند بنابراین نمی‌تواند روی قدرت باروری افراد سوء برجای بگذارد.

 

ممنوعیت‌های لیزر

 

لیزر موهای زائد برای تمام افراد در سنین مختلف قابل انجام است اما توصیه می‌شود افراد پس از 18 سالگی برای رفع موهای زائد از لیزر استفاده کنند. باید گفت لیزر در زنان باردار، دوران شیردهی و افرادی که بیماری پوستی و غددی دارند ممنوع است.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
ناگفته های لیزر موهای زائد

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس