مدیریت اخبار  

ممنوعیت جراحی زیبایی بینی برای افراد مبتلا به پولیپ

0 نظرات
1372
۱۸-مهر-۱۳۹۷

ممنوعیت جراحی زیبایی بینی برای افراد مبتلا به پولیپ

پولیپ بینی، توده‌های گوشتی است که داخل بینی بدون اینکه فرد متوجه شود، رشد می‌کند و بدون درد مسیر بینی را مسدود می کند البته ممکن است در برخی افراد پولیپ منجر به از دست دادن حس بویایی یا اختلال در تنفس شود. این توده‌ها نرم و بی رنگ هستند هیچ مشکلی در ظاهر افراد ایجاد نمی کند. پولیپ صد درصد درمان نمی شود و فقط گاهی با دارو درمانی وضعیت بیمار بهبود می یابد. برخی افراد که علاوه بر پولیپ از بزرگی یا کج بودن استخوان بینی رنج می برند بر این باور هستند که با جراحی زیبایی بینی می توانند علاوه بر زیبایی ظاهری بینی، پولیپ را نیز درمان کنند. این در حالی است که جراحی زیبایی بینی از جراحی پولیپ مجزاست.

جراحی زیبایی بینی برای افرادی که از پولیپ رنج می‌برند انجام نمی‌شود؛ زیرا رشد پولیپ یا توده‌های گوشتی درون‌بینی موجب بدشکلی بینی پس از جراحی می‌شود به‌گونه‌ای که گاه تقارن بینی را دچار اختلال می‌کند. اما اگر فردی اصرار بر انجام جراحی زیبایی داشته باشد باید ابتدا جراحی پولیپ انجام دهد سپس کاندید جراحی زیبایی شود و پس از جراحی تحت نظر پزشک دارو مصرف کند تا پولیپ مجدد عود یا رشد نکند.

 بهترین روش برای پیشگیری از بازگشت پولیپ بینی بعد از جراحی

بیمار می‌تواند با رعایت نکات زیر از ابتلای مجدد به پولیپ بینی خود پیشگیر کند:

1-قبل از انجام جراحی باید اگر بیمار، آلرژی و آسم دارد بیماری خود را درمان و یا کنترل کند و بعد از جراحی پولیپ نیز باید زیر نظر پزشک باشد و مدام بررسی‌های لازم را انجام دهد تا دوباره دچار حمله‌های آسم و آلرژی نشود.

2-از کشیدن سیگار و حتی قرار گرفتن در معرض دود سیگار و گردو خاک و ... باید بیمار خودداری کند و از استنشاق این آلاینده‌ها که خود محرک‌های قوی برای بازگشت پولیپ هستند دوری کند.

3- بیمار باید هوای خانه خود را مرطوب نگه دارد این امر سبب مرطوب کردن مسیر تنفسی بوده و از التهاب بینی خودداری می‌کند بنابراین بهتر است از یک دستگاه مرطوب‌کننده هوا مناسب در خانه استفاده کند .

 

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینهٔ «جراحی زیبایی بینی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره های تماس:

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
ممنوعیت جراحی زیبایی بینی برای افراد مبتلا به پولیپ

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس