مدیریت اخبار  

معجزه‌ای به‌نام لیفت صورت با نخ

0 نظرات
880
۱۲-آذر-۱۳۹۷

معجزه‌ای به‌نام لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از روش‌های نوین در زیبایی و جوانسازی پوست صورت به شمار می‌آید که در این روش به کمک نخ می‌توان چین و چروک‌های صورت را از بین برد. معمولاً پزشکان این روش را برای افرادی که از انجام لیفت صورت با جراحی، ترس دارند و از بی‌هوش شدن و بستری شدن در بیمارستان امتناع می‌کنند توصیه می‌کنند. لیفت صورت با نخ دوران بهبودی بسیار کوتاهی نسبت به جراحی لیفت صورت دارد و معمولاً برای انجام لیفت صورت به کمک نخ  پزشک یک ساعت زمان نیاز دارد و همچنین فرد بیمار می‌تواند در کمتر از 2 روز در محل کار خود حاضر شود و به تمام کارهای روزمره خود رسیدگی کند. با توجه به جنس پوست بیمار، معمولاً بعد از گذشت 7 الی 10 روز بهبودی حاصل می‌شود. این روش به‌صورت سرپایی انجام می‌شود و برای انجام آن نیازی به بیهوشی عمومی نیست و معمولاً پزشک با استفاده از بی‌حسی موضعی کار خود را آغاز می‌کند و بعد به کمک  سوزن سوراخ‌های بسیار ظریف در پوست برای عبور نخ‌ها ایجاد می‌کند. زمان مورد نیاز برای لیفت صورت با نخ حداکثر 20 الی 30 دقیقه می‌باشد. 

انواع نخ لیفت صورت

  • نخ سیلوئت

لیفت صورت با نخ سیلوئت به دلیل آنکه  تهاجم کمتری دارد و برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت و کشیدن پوست صورت نیازی به جراحی ندارد بین بیماران بسیار محبوب است. از این نوع نخ در  لیفت صورت به‌منظور محکم کردن پوست صورت و گردن استفاده می‌شود. جنس و فرم این نخ مانند نخ بخیه، مخروطی دوطرفه بوده و بیمار می‌تواند با خیال راحت به دلیل آنکه قابلیت جذب داشته استفاده کند. از جمله عوارضی که ممکن است استفاده از این نوع نخ برای بیمار ایجاد کند می‌توان به درد بسیار سطحی در قسمت سوزن زده اشاره کرد که برای تسکین آن پزشک جراح مسکن ساده را تجویز می‌کند و از مزایای استفاده از این نخ بی‌ضرر بودن نخ‌ها و نتیجه بسیار خوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

  • نخ خاردار

نخ خاردار یکی دیگر از انواع نخ‌های موجود در بازار است که در لیفت صورت به کار می‌رود که به کمک این نخ می‌توان پوست صورت و بدن را سفت و بالا کشید. بیشترین کاربرد این نخ‌ها در از بین بردن خطوط اندوه، خطوط خنده و همچنین ترک‌های پوستی است که این نخ‌ها با داشتن خارها بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است. این روش با تحریک فیبروبلاست موجب در پوست موجب تولید کلاژن و سفت و کشیده شدن پوست می‌شود. نخ خاردار معمولاً پس از گذشت 10 روز در درون بدن کاملاً تجزیه می‌شود و به همین دلیل هیچ اثر منفی در بدن ایجاد نخواهد کرد . ممکن است بیمار در قسمت وارد شده سوزن به پوست کمی احساس درد و سوزش کند که نیازی به استفاده دارو نیست؛ زیرا بعد از چند دقیقه از بین خواهد رفت. از مزایایی استفاده از این نخ می‌توان به‌سرعت جذب نخ ، ایمنی بالای این روش، عدم نیاز به بی‌هوشی و عدم نیاز به ایجاد برش اشاره کرد .

  • نخ Pdo  

نخ  pdo  از الیاف کاملاً طبیعی ساخته شده است. این نخ‌ها به‌سرعت جذب بدن می‌شود و باعث تجمع و تکثیر سلول‌های فیبروبلاست در پیرامون خود می‌شود . از این نخ‌ها به دلیل محکم بودن و قابلیت جذب بالا در جراحی‌های بزرگ و مختلف مانند قلب و عروق، چشم پزشکی، زنان و زایمان نیز استفاده می‌شود .لیفت صورت با نخ  PDO بدون نیاز به بیهوشی و جراحی بوده که معمولاً در یک جلسه زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود استفاده از این نوع نخ بدون عارضه بوده و باعث می‌شود پوست استحکام بیشتری داشته باشد. از  مزایایی این روش می‌توان به جذب سریع و ماندگاری بالایش اشاره کرد.

  • نخ کاگ

جنس و کیفیت این نخ‌ها با نخ‌های لیفت فرق چندانی ندارد، تنها فرقی که این نخ را از نخ‌های دیگر جدا کرده خارهایی است که می‌تواند به‌راحتی در پوست بدن فرو رود که همین امر باعث چسبندگی بیشتر آن می‌شود. قدرت بالای چسبندگی نخ‌های کاگ کمک ویژه‌ای به پوستی که قرار است کشیده شود می‌کند تا در شرایط بهتری قرار بگیرد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی صورت» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره‌های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
معجزه‌ای به‌نام لیفت صورت با نخ

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس