مدیریت اخبار  

مشکلات ناحیه تناسلی خانمها

0 نظرات
2148
۳۰-مرداد-۱۳۹۶

 

 

مشکلات ناحیه تناسلی خانمها

تاکنون نتایج تحقیقات و بررسی‌ها علت دقیق گشادی وژان در زنان را به اثبات نرسانده است اما پزشکان بر اساس تجربه علل‌های مختلفی از قبیل افزایش سن، تغییرات شدید وزن، ژنتیک، بارداری، تعدد زایمان طبیعی و آمیزیش جنسی را مطرح کرده‌اند.

 

عوارض گشادی واژن

 

گشادی وزاژن عوارض آزار دهنده‌ای از قبیل سوزش و خارش واژن، بی‌اختیاری ادرار و مدفوع، کم شدن رطوبت واژن و عدم رضایت از آمیزیش جنسی را به همراه دارد.

 

روش‌های درمان گشادی واژن

 

روش‌های مختلفی مانند جراحی زیبایی واژن با لیزر، RF، PRP، تزریق ژل، تزریق چربی و استفاده از نخ برای درمان گشادی واژن وجود دارد که پزشکان به دلیل کم‌عارضه بودن جراحی زیبایی واژن با لیزر را به زنان پیشنهاد می‌کنند اما نوع روش بر اساس نیاز فرد باید توسط پزشک انتخاب شود.

 

سرطان و جوانسازی واژن

 

یکی از متداول‌ترین سوال برخی افراد این است که آیا زنان یائسه و یا افرادی که مبتلا به سرطان هستند و یا به دنبال سرطان دچار یائسگی زودرس شده‌اند می‌توانند برای جوانسازی واژن اقدام کنند که در پاسخ به این افراد باید گفت با توجه به اینکه زیبایی سازی واژن دارای تکنیک‌های مختلفی است بنابراین تمام افراد در شرایط مختلف می‌توانند از این تکنیک‌ها برخوردار شوند.

 

لیزر ایمن‌ترین راه برای جوانسازی واژن است در افراد سالم و مبتلا به سرطان است. زیرا اشعه لیزر تنها به قسمت‌های عمقی آلت تناسلی نفوذ نمی‌کند و خطرای را برای افراد به همراه ندارد.

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
مشکلات ناحیه تناسلی خانمها

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس