مدیریت اخبار  

مزایای تزریق چربی نسبت به سایر روش‌های تزریقی

0 نظرات
1513
۲۴-آذر-۱۳۹۷

مزایای تزریق چربی نسبت به سایر روش‌های تزریقی

امروزه روش‌های متفاوتی از جمله تزریق ژل، تزریق چربی و کارگذاری پروتز برای برجسته‌سازی اندام‌ها، اصلاح قرنیگی اندام‌ها، افزایش زیبایی و ... رایج شده است که هر یک از روش‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود است. با وجود اینکه انتخاب روش براساس نیاز و شرایط بیماران توسط پزشک انتخاب می‌شود اما تزریق چربی نسبت به دو روش دیگر دارای مزایای بسیاری است به همین دلیل در اکثر افراد این روش توصیه می شود.

  • به دلیل آنکه چربی از خود فرد گرفته می‌شود، معمولاً هیچ محدودیتی برای برداشت چربی وجود ندارد به‌گونه‌ای که می‌توان حتی تا 500 سی‌سی برای حجم دهی باسن از سایر اندام‌های بدن مانند شکم، ران و ... چربی برداشت کرد و این در حالی است اگر بخواهیم در این حجم از ژل‌های مرغوب استفاده کنیم هزینه درمان بسیار سنگین خواهد شد.

 

  • در روش تزریق ژل امکان جابجای با وارد شدن فشار به ناحیه تزریق وجود دارد که همین امر باعث می‌شود پوست ناهموار شود ولی چربی‌ها به دلیل داشتن سلول‌های زنده، وقتی به ناحیه‌ای تزريق می‌شوند به همان قسمت پيوند می‌شوند و عروق و بافت‌های بدن آن‌ها را احاطه می‌کنند به‌گونه‌ای که چربی تزریق شده جزئی از چربی طبيعی آن منطقه می‌شوند و به هیچ عنوان جابجا نخواهند شد

 

  • در برخی از افراد که از ژل‌ها برای حجم دهی و زیبایی استفاده کردند ديده شده است كه ژل‌ها به دلیل نامرغوب بودن در گردش خون اثر گذاشته و با دادن آزمایش ذرات ژل در کبد و طحال و... رؤیت شده که این امر در آینده ممکن است برای فرد خطرناک باشد.

 

  • به دلیل آنکه در روش تزریق چربی، چربی‌ها از نواحی بسیار مقاوم مانند پهلو، باسن و شکم که در مقابل ورزش و رژیم غذایی مقاوم هستند، برداشته می‌شوند ماندگاری بالای در بدن خواهد داشت.

 

  • چربی‌های برداشت شده را می‌توان در محیط استریل به مدت 6 ماه در یخچال معمولی و 2 سال در یخچال‌های صنعتی نگه‌داری کرد و در موارد مورد نیاز مجدد از آن استفاده نمود.

 

  • از مزيت بسیار مهم تزریق چربی که برتری آن را به نسبت تزریق ژل و يا پروتز بالا می‌برد این است که چربی‌ها همان قوام طبيعی را دارد كه با هر بار لمس کردن قسمت تزریق چربی بسيار نرمال و طبیعی به نظر می‌رسد و فرد احساس بدی نخواهد داشت ولی ژل و پروتز جنس سفتی دارند و فرد هنگام لمس احساس می‌کند شی‌ء غیرطبیعی در زیر پوستش وجود دارد.

 

  • به دلیل آنکه چربی‌ها از بدن خود فرد برداشته می‌شوند احتمال بروز عفونت بسیار نادر است.

 

  • در تزریق چربی‌ها فرد به‌ندرت دچار آلرژی می‌شود ولی در تزریق ژل‌ها و کارگذاری پروتزها ممکن است فرد به آن شی خارجی آلرژی پیدا کند؛ که باید به‌محض رؤیت آلرژی پروتز و ژل تخلیه شود.

 

  • تزریق چربی علاوه بر پر کردن و حجم دهی می‌تواند فواید درمانی دیگری نیز داشته باشد که بسیار برای بدن مفید است زیرا چربی‌ها حاوی بافت‌های بنیادی هستند و تولید کلاژن را افزایش می‌دهند.

 

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی صورت» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره‌های تماس :

26761832-021

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
مزایای تزریق چربی نسبت به سایر روش‌های تزریقی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس