مدیریت اخبار  

مزایا و معایب تزریق چربی به صورت

0 نظرات
1826
۱۰-بهمن-۱۳۹۶

مزایا و معایب تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت دارای مزایای بسیاری است که از جمله آن می‌توان به عدم بروز آلرژی و واکنش نسبت به چربی تزریق شده اشاره کرد. دراین روش به دلیل اینکه از بافت چربی بدن برای تزریق استفاده می‌شود احتمال این عارضه اصلا وجود ندارد.

ماندگاری طولانی مدت از دیگر مزایای تزریق چربی است به گونه‌ای که افراد پس از تزریق چربی و جوانسازی صورت تا مدت‌های طولانی می‌توانند از نتایج تزریق بهره‌مند شوند. هم‌چنین به دلیل اینکه تزریق چربی به صورت دارای ایمنی بسیار بالایی است دوره ریکاوری بسیار کوتاه مدتی دارد به گونه‌ای که فرد پس از یک هفته تزریق چربی به صورت می‌تواند به زندگی اجتماعی خود ادامه دهد

عوارض و خطرات

رایج‌ترین عوارض تزریق چربی به صورت شامل تورم، کبودی، و ناراحتی است که در محل تزریق ایجاد و پس از مدت کوتاهی برطرف می‌شود. در موارد نادر نیز احتمال بروز عفونت وجود دارد که این عارضه نیز با مصرف کوتاه مدت آنتی بیوتیک بهبود می‌یابد. هم‌چنین برخی افراد ممکن است دچار احساس سوزش و فشار در محل تزریق و یا برداشت چربی شوند که ماندگاری این عارضه نیز کوتاه مدت است.

#جوانسازی صورت   #تزریق چربی به صورت  #بافت چربی   #آلرژی   #آنتی بیوتیک   #زیبایی صورت

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
مزایا و معایب تزریق چربی به صورت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس