مدیریت اخبار  

لیپوماتیک چیست ؟

0 نظرات
2444
۰۲-مرداد-۱۳۹۶

آیا می توان با ورزش و یا رژیم غذایی  به وزن ایده آل رسید پاسخ این سوال مثبت است شما می توانید با سبک زندگی جدید وزن خود را کم کنید  اما در برخی از موارد شاید کاهش وزن انجام بگیرد اما در برخی مناطق چاقی به صورت موضعی باقی می ماند برای از بین بردن چربی های این مناطق می توان از روش جدید لیپوماتیک استفاه کرد.لیپوماتیک می تواند چربی ها را در داخل بدن  به صورت تکه تکه کند و سپس دستگاه لیپوماتیک و مکش آن می تواند چربی ها را از بدن خارج کند .

مکانیزم لیپوماتیک چگونه است ؟

متخصص لوله ایی به نام کانولا را وارد بافت چربی می کند.این لوله با حرکتی ارتعاشی و چرخشی این قدرت را دارد که بدون آسیب وارد کردن به عروق فرد و یا اندام های مجاور چربی ها را از حالت به هم پیوسته خارج می کند و آنها را خرد می کند.چربی های آب شده با فشار وارد شده توسط مکش دستگاه از اندام ها خارج می شوند  و فرد بلافاصله بعد از لیپوماتیک می تواند نبود چربی های خود و همچنین کاهش سایز خود را مشاهده کند .

لیپوماتیک برای چه مناطقی موثر واقع می شود ؟

لیپوماتیک  می تواند لاغری موضعی را برای بسیاری از مناطقی که انباشته شدن چربی ها وجود دارد فراهم کند .

لیپوماتیک شکم و پهلو

در لیپوماتیک بازو ها نیز با خارج شدن چربی بازو از حالت آویزان و شل بودن خارج می شود .
لیپوماتیک باسن ،ران و ساق پا معمولا به صورت همزمان انجام می گیرد که پس از آن زیبایی اندام تحتانی برای فرد حاصل می شود .در صورتی که حجم چربی ها  در این مناطق زیاد باشد بهتر است چربی ها در بیش از یک جلسه انجام بگیرد زیرا در صورتی که در یک جلسه مقدار زیادی چربی با روش لیپوماتیک از بدن خارج شود فرد با مشکلاتی  بعد از لیپوماتیک روبه رو می شود و برای فرد خطرناک خواهد بود .
از دیگر موارد استفاده از لیپوماتیک ،لیپوماتیک غبغب برای خارج کردن چربی های گردن  و همچنین کوچک کردن سینه آقایان می باشد .درصورتی که بزرگی سینه ها از بافت غددی نباشد  و بیشتر از حجم چربی تشکیل شده باشد لیپوماتیک می تواند موثر واقع شود .

اقدامات قبل  از لیپوماتیک

پیش از انجام لیپوماتیک باید توجه داشته باشید که برخی از داروها را مصرف نکنید تا در انجام لیپوماتیک مشکلی پیش نیاید .
در صورتی که به بیماری  خاصی مبتلا هستید و یا اینکه دارویی را به طور منظم مصرف می کنید باید آن را با پزشک خود در میان بگذارید.
گرفتن عکس جهت پرونده بیمار از مناطق مورد درمان در شب قبل از انجام لیپوماتیک غذای سبک میل کنید .

 

مراقبت های بعد از لیپوماتیک

اما بعد از انجام لیپوماتیک باید مراقبت های لازم را انجام دهید تا لیپوماتیک برای شما نتیجه ایی ایده آل داشته باشد.
در روز اول باید دقت داشته باشید که به خارج شدن مایعات اضافی موجود در بدن خود کمک کنید شما می توانید با ماساژ این مناطق و همچنین پوشیدن گن های لیپوماتیک به این امر کمک کنید هر چقدر مایعات اضافه در بدن بیشتر خارج شوند بهبودی بعد از لیپوماتیک و ترمیم بافت ها زودتر انجام می گیرد.زیرا وجود مواد اضافی در این فضا مانع از جوش خوردن پوست به عضله ها می شود .
شکاف هایی در بدن شما برای وارد شدن لوله ایجاد شده است شما باید از این زخم ها مراقبت کنید و آنها را بعد از شست و شو خشک کنید تا دچار عفونت نشوند .
در روز های اول فعالیت های سنگین نداشته باشید .

آیا انجام لیپوماتیک درد دارد ؟

بهتر است بدانید انجام لیپوماتیک  با بی حسی موضعی و یا با درخواست بیمار و نظر پزشک با بیهوشی عمومی انجام می گیرد پس شما در حین انجام لیپوماتیک دردی را احساس نمی کنید اما مطمئنا پس از لیپوماتیک در مناطقی که چربی ها خارج شده اند درد را احساس خواهید کرد که می توانید با مشورت پزشک از مسکن استفاده کنید .

مزایای لیپوماتیک

لیپوماتیک به نسبت روش های دیگر ایمن بوده و احتمال ایجاد آمبولی و عفونت کمتر می باشد .
لیپوماتیک برای از بین بردن چربی ها  از حرارت و یا اشعه استفاده نمی کند و به همین دلیل به پوست آسیبی نخواهد رسید
بعد از انجام لیپوماتیک پوست به نسبت دیگر روش ها کمتر افتاده  و یا شل می شود .
در صورتی که تمامی مراحل به درستی انجام گرفته باشد بعد از لیپوماتیک سلولیت ایجاد نخواهد شد .
در این روش چون به چربی ها آسیبی وارد نمی شود می توان چربی ها را بعد از سانتریفیوژ به برخی از مناطق که دارای چین و چروک هستند تزریق کرد.همچنین چربی ها را می توان برای برجسته سازی نواحی مانند لب،گونه،سینه و باسن استفاده کرد.
لیپوماتیک بیشتر مناطق را می توان در یک جلسه انجام داد که بلافاصله بعد از عمل نتیجه قابل مشاهده است .

ماندگاری لیپوماتیک چگونه است ؟

از مهم ترین سوالاتی که افراد می پرسند این است که چه مدت بعد چربی ها برمی گردند ،شما باید بدانید که این امر تنها به شما بستگی دارد در صورتی که شما ورزش  و تحرک خود را به صورت منظم داشته باشید امکان بازگشت چربی ها وجود ندارد .بهتر است بدانید که رژیم غذایی  می تواند در این امر موثر باشد.شما در صورتی که برنامه غذایی متناسبی با  وزن خود داشته باشید بعد از لیپوماتیک می توانید احتمال بازگشت جربی ها را به حداقل برسانید.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۰۸
اخبار مشابه:
آیا انجام لیپوماتیک درد دارد ؟ لیپولیز لیپوماتیک لیپوماتیک در تهران لیپوماتیک شکم و پهلو لیپوماتیک شکم و پهلو ها ماندگاری لیپوماتیک چگونه است ؟ مزایای لیپوماتیک هزینه لیپوماتیک

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس