مدیریت اخبار  

لیپوماتیک؛ تکنیکی برای داشتن چهره جذاب

0 نظرات
1704
۱۳-آذر-۱۳۹۶

لیپوماتیک؛ تکنیکی برای داشتن چهره جذاب

لیپوماتیک یکی از روش‌های ایمن برای رهایی از بافت‌های چربی تجمع یافته زیر پوست صورت است، در واقع افرادی که صورت آنها دچار تجمع چربی است می‌توانند برای داشتن یک چهره لاغر از لیپوماتیک بهره‌‌مند شوند.

چربی صورت بیشتر در ناحیه لوپ و غبغب نمایان می‌شود و علاوه بر زیبایی عواقبی را نیز برای فرد به همراه دارد. اصولا افراد به کمک ورزش و رژیم غذایی می‌توانند چربی‌های تجمع یافته در بدن را از بین ببرند اما چربی‌های تجمع یافته در صورت به گونه‌ای است که رژیم غذایی و تحرک روی آن تاثیر نمی‌گذارد و افراد باید برای از بین بردن آن از روش‌هایی مانند جراحی استفاده کنند.

برخلاف تصور برخی افراد لیپوماتیک چربی صورت، موجب افتادگی و شل شدن پوست نمی‌شود؛ زیرا طی لیپوماتیک پوست حالت الاستیک خود را از دست نمی‌دهد و همزمان با لیپوساکشن، عمل لیفت نیز انجام می‌شود.

نحوه انجام لیپوماتیک

برای انجام لیپوماتیک ابتدا بیمار براساس شرایط جسمی تحت بیهوشی کامل یا بی‌حسی قرار می‌گیرد. سپس پزشک در چین‌ها طبیعی صورت، برش‌های ایجاد می‌کند و سپس کانولا را از طریق برش وارد صورت و سلول‌های چربی را تخلیه می‌کند.

در نهایت پزشک محل برش را بخیه می‌کند، اما باید گفت چون برش‌ها در چین‌های طبیعی صورت ایجاد می‌شود جای زخم از خود باقی نمی‌گذارد اما اگر افراد تمایل داشته باشند می‌توانند برای رفع کامل محل برش چند جلسه لیزر نیز انجام دهند.

افراد پس از لیپوماتیک باید طبق دستور پزشک عمل کنند تا از نتایج این تکنیک جراحی به طور کامل بهره‌مند شوند.

#لیپوماتیک   #ساکشن   #عمل جراحی   #تجمع چربی   #چهره لاغر   #رفع غبغب   #افتادگی پوست

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیپوماتیک؛ تکنیکی برای داشتن چهره جذاب

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس