مدیریت اخبار  

لیفت بینی بدون نیاز به جراحی

0 نظرات
1407
۰۹-اسفند-۱۳۹۶

لیفت بینی بدون نیاز به جراحی

رینوپلاستی جزو رایج‌ترین روش‌های جراحی زیبایی است که هم‌چنان طرفداران بسیاری دارد. اما این روش برای تمام افراد به خصوص افراد که بینی‌های به اصطلاح گوشتی دارند کارآیی چندانی ندارد و یا برخی به دلایل عوارض و مراقبت‌های پس از جراحی حاضر به انجام آن نمی‌شوند که به این افراد توصیه می‌شود کاندید سایر روش‌های زیبایی از جمله روش‌های غیرجراحی مانند «لیفت بینی» شوند.

لیفت با نخ یکی از روش‌های غیرجراحی  فرم‌دهی بینی است که با رفع افتادگی نوک بینی موجب کوچک دیدن آن می‌شود.  لیفت بینی یک روش موقت است که افراد پس از مدتی برای ترمیم حالت بینی باید مجدد آن را انجام دهند. لیفت بینی با نخ به کمک نخ‌های ۳ بعدی و خاردار مخصوص انجام می‌شود.  با قرار دادن  نخ‌های مخصوص  در زیر پوست، تغییراتی در پل بینی و نوک بینی ایجاد می‌شود و با تحریک کلاژن سازی،  بینی به سمت بالا کشیده و فرم دلخواه حاصل می‌شود.

انجام لیفت حدود 15 تا 30 دقیقه طول می‌کشد که تحت بیهوشی موضعی انجام می‌شود. تعداد نخ‌های لیفت بر اساس نیاز بیمار تعیین می‌شود اما فرد بلافاصله پس از کارگذاری نخ‌ها متوجه تغییرات خود می‌شود البته ممکن است پس از کارگذاری نخ کمی متوجه تورم، التهاب و کبودی شوند اما این عوارض بهبود می‌یابد و گذراست. در این روش نیز مانند تمام روش‌های تزریقی دیگر احتمال عفونت در ناحیه تزریق وجود دارد اما اگر توسط افراد متخصص انجام شود این احتمال کاهش می‌یابد.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیفت بینی بدون نیاز به جراحی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس