مدیریت اخبار  

لیفت آندوسکوپی ابرو چیست؟

0 نظرات
1736
۰۶-خرداد-۱۳۹۷

لیفت آندوسکوپی ابرو چیست؟

لیفت ابرو به کمک آندوسکوپی یک روش مدرن برای از بین بردن افتادگی و چین و چروک‌های سطحی ناحیه ابرو است. این روش از طریق ایجاد برش کوچک در زیر موهای ابرو توسط وسیله به خصوصی که حاوی آندوسکوپ و دوربین است انجام می شود. در واقع در این روش برخلاف سایر روش‌ها پزشک برای لیفت نیازی به ایجاد یک شکاف بزرگ در ناحیه پیشانی، گیجگاه و ابروها ندارد.

لیفت ابرو به کمک آندوسکوپی جزو جراحی‌های کم‌تهاجمی است که تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. به دلیل اینکه انجام این روش نیاز به بیهوشی و ایجاد شکاف بزرگ ندارد، عوارض کم‌تری را نسبت به سایر روش‌ها در پی دارد که عمدتا عوارض بروز یافته به مرور زمان و خود به خود بهبود می‌یابد.

اسکار ناشی از ایجاد برش

زمانیکه پزشک برای انجام لیفت یک برش کوچک ایجاد می‌کند پس از اتمام کار محل برشه را با بخیه مسدود می‌کند که عمدتا بخیه انجام شده جای زخم از خود برجای نمی‌گذارد. اگر در فردی آثار بخیه تظار یافت، فرد می‌تواند محل مورد نظر را لیزر انجام دهد.

مزایای لیفت ابرو به کمک آندوسکوپی

یکی از مهم‌ترین مزایای این روش‌ آن است که همزمان با انجام عمل لیفت ابرو، جراحی‌هایی چون جراحی پلک یا  بلفارو پلاستی و لیفت صورت را می‌توان انجام داد.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیفت آندوسکوپی ابرو چیست؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس