مدیریت اخبار  

لیزر مونالیزرا تاچ؛ راهی برای بازگشت به جوانی

0 نظرات
1635
۰۷-شهریور-۱۳۹۷

لیزر مونالیزرا تاچ؛ راهی برای بازگشت به جوانی

تمام زنان ممکن است در دوره ای از زندگی دچار خشکی واژن، شل و افتادگی پوست ناحیه واژن، بی اختیاری ادرار، درد هنگام مقاربت و ... شوند که معمولاً این عوامل پس از یائسگی و کاهش هورمون های زنانه بیشتر دیده می شود.  درمان این عارضه روش های متفاوتی دارد که از جمله این روشها می توان به لیزر مونالیزا تاچ اشاره کرد. در این روش اشعه ناشی از لیزر موجب تحریک کلاژن و ترمیم بافت پوست در ناحیه واژن می شود.

نحوه انجام لیزر

جراح برای انجام این کار ابتدا لبه ها یا لابیا واژن گره زده و سپس داخل واژن را تا حد امکان خشک می کند و در نهایت با وارد کردن پروب لیزر به داخل واژن درمان را آغاز می کند. زمانیکه که پروب لیزر وارد واژن می شود، ارتعاشاتی ایجاد می کند که ممکن است برای فرد کمی احساس ناخوشایندی ایجاد کند اما این حس پس از مدت کوتاهی پس از اتمام لیزر، از بین می رود. انجام لیزر کاملاٌ بدون درد است اما ممکن است خانم ها کمی احساس سوزش داشته باشند که کاملاً طبیعی و قابل تحمل است اما اگر در مواردی بیمار قادر به تحمل نباشد از بی حسی موضعی استفاده می شود.

ماندگاری نتایج حاصل از لیزر

نتایج حاصل  از لیزر مونالیزرا تاچ دائمی نیست و با افزایش سن نیاز به انجام عمل مجدد وجود دارد.

لیزر مونالیزرا تاچ در بیماران سرطانی

مشکلات جنسی در بیش از 90 درصد بهبود یافتگان سرطان دیده می‌شود. شایع‌ترین مشکل جنسی در میان  این بیماران خشکی واژن و مقاربت دردناک است که خوشبختانه لیزر مونالیزا در درمان این مشکلات کمک بسیار موثری به بیماران می کند.

لیزر موهای زائد واژن همراه با جوانسازی

لیزر موهای زائد واژن و  ليزر بيكينی همزمان با لیزر جوانسازی واژن امکان پذیر است.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی واژینال» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیزر مونالیزرا تاچ؛ راهی برای بازگشت به جوانی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس