مدیریت اخبار  

لیزر ایمن ترین راه محو تاتو

لیزر ایمن ترین راه محو تاتو

لیزر ایمن ترین و بی خطرترین راه از بین تاتو و خالکوبی است. روش هایی مانند درم ابریژن یا سالابریشن ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد اما لیزر به دلیل اینکه رنگدانه های تاتو و خالکوبی را هدف قرار می دهد به سایر بافت های بدن آسیب وارد نمی سازد.

تعداد جلسات مورد نیاز افراد در جلسه مشاوره توسط پزشک انجام می شود که این امر به قدمت تاتو، رنگ‌استفاده شده، عمق تزریق و ... بستگی دارد.

گاهی لیزر قادر به از بین بردن تاتوهایی که توسط جوهر طراحی شده اند، نیست اما به میزان چشم گیری می تواند آن را محو و غیر قابل مشاهده کند. 

پس از لیزر ممکن است پوست نواحی تحت تاثیر لیزر دچار تغییر رنگ شود بدان معنا که ناحیه لیزر شده پررنگ تر و یا کم رنگ تر از سایر نقاط شود که این به مرور زمان و قرار گرفتن در معرض نور خورشید برطرف می شود.

پاک کردن تاتو با لیزر نیاز به بیهوشی یا داروهای بی حس کننده موضعی ندارد بر همین اساس فرد پس از لیزر دچار عوارض بیهوشی نمی شود.

#لیزر  #تاتو  #خالکوبی  # پاک کردن خالکوبی  #پاک کردن تاتو  #محو تاتو  # محو لیزر  # از بین بردن لیزر

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لیزر ایمن ترین راه محو تاتو

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس