مدیریت اخبار  

لاغری دیگر یک رویا نیست

0 نظرات
1012
۰۱-آذر-۱۳۹۷

لاغری دیگر یک رویا نیست

افرادی که دچار تجمع چربی در شکم هستند اما تمایل به انجام جراحی های سخت ندارند می توانند برای از بین بردن چربی های شکم از مزایای مزوتراپی بهره مند شوند. در واقع افرادی که مزوتراپی انجام می دهند می توانند با رعایت یک رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش منظم لاغر شوند و لاغر بمانند.

مزوتراپی یک روش ایمن، بی خطر و کم تهاجمی است. در این روش جراح با تزریق مواد چربی سوز موجب از بین رفتن چربی ها و سلولیت ها می شود. روش لاغری با مزوتراپی را می‌توان در نواحی مختلف بدن از جمله بازوها، چانه، شکم و پاها انجام داد. افرادی که مزوتراپی انجام می دهند نباید نگران شل شدن و افتادگی پوست بر اثر از بین رفتن چربی ها شوند زیرا مواد تزریقی در مزوتراپی موجب سفت شدن پوست اطراف ناحیه تزریق می شود که همین امر از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

مزایای لاغری با مزوتراپی

عدم ابتلا به عوارض بیهوشی و جراحی، ادامه فعالیت های روزمره پس از تزریق، عدم نیاز به بستری و گذراندن دوران نقاهت سخت، قابل استفاده برای تمام افراد در سنین مختلف، لیفت همزمان پوست و .... از جمله مزایای لاغری با مزوتراپی است. علاوه بر این موارد اگر فرد پس از مزوتراپی، رژیم غذایی توصیه شده توسط پزشک را به خوبی رعایت و تحرک داشته باشد تا پایان عمر از تناسب اندام و نتایج حاصل بهره مند خواهد شد.

خطرات مزوتراپی

خطرات و عوارض مزوتراپی بسیار اندک و انگشت شمار است و در بیشتر موارد به صورت خود به خود رفع می شود که از جمله این عوارض می توان به بروز حساسیت، تورم و کبودی در ناحیه تزریق، حساسیت پوست هنگام لمس و تورم منطقه تزریق اشاره کرد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «پیکرتراشی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
لاغری دیگر یک رویا نیست

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس