مدیریت اخبار  

فیگورسازی بدن با انتقال چربی

0 نظرات
1171
۲۹-اردیبهشت-۱۳۹۷

 

فیگورسازی بدن با انتقال چربی

افرادی که از گودی کنار باسن (کناره ران) و افزایش چربی در قسمت بالای باسن رنج می برند می توانند کاندید انتقال چربی شوند. در این روش پزشک چربی اضافی از بالای باسن را برداشته و پس از غرلباگری به نواحی اطراف ران تزریق می کند به کمک این تکنیک افراد می توانند علاوه بر بهره مندی از باسن برجسته از شر صاف بودن ران ها خلاص شوند در واقع در این تکنیک از چربی اضافی خود فرد به نحو احنست بهره برداری و استفاده می شود.

برای انجام این روش پزشک بر اساس نیاز و خواسته بیمار میزان برداشت چربی را از باسن مشخص و سپس به منطقه مورد نظر تزریق می کند. در این روش چربی به کمک لیپوساکشن برداشت و به محل مورد نظر تزریق می شود.گفتنی است، در این روش صرفا نمی توان به خواسته بیمار برای داشتن باسن برجسته توجه کرد زیرا به طور متوسط پزشک مجاز است از هر باسن 200 تا 250 سی سی چربی برداشت کند.

برداشت چربی بیش از این مقدار خطرات فراوان و گاه جبران ناپذیری برای بیمار به همراه دارد که از جمله آن می توان به آمبولی اشاره کرد. اگر فردی دچار تجمع مقدار زیادی چربی در قسمت بالای باسن باشد و به صورت محدود نیاز به تزریق چربی در کناره ران داشته باشد می تواند از چربی اضافی برای برجسته سازی سایر قسمت های بدن مانند سینه، گونه و ... استفاده کند.

ماندگاری تزریق چربی

 به دلیل اینکه در این روش چربی فرد از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل شود بدن چربی تزریقی را عامل بیگانه تلقی نمی کند بنابراین سازگاری به سرعت صورت می گیرد و ماندگاری آن تا سالیان سال به طول می انجامد.

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
فیگورسازی بدن با انتقال چربی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس