مدیریت اخبار  

عمل بالا کشیدن ابرو به چه صورت انجام می‌شود؟

0 نظرات
1207
۲۵-آذر-۱۳۹۷

عمل بالا کشیدن ابرو به چه صورت انجام می‌شود؟

برخی افراد وقتی در آینه به خود نگاه می‌کنند از افتادگی و پایین بودن بیش از اندازه ابروهای خود احساس ناراحتی می‌کنند و مدام برای درمان این امر با صرف هزینه‌های فراوان و زمان زیاد دست به کارهای خطرناکی می‌زنند تا بتوانند فاصله ابرو و چشم‌هایشان را در حد نرمال نگهدارند در چنین مواردی بهترین روش، جراحی کشیدن ابرو یا لیفت ابرو است که می‌توان به کمک آن گوشه‌های ابروها را بالا کشید و صورتی زیباتر، شاداب‌تر و با طراوت تر را داشت.

 آماده‌سازی قبل از جراحی زیبایی لیفت ابرو

زمانی که بیمار برای درمان این مشکل به جراح مراجعه می‌کند در ابتدا جراح به بررسی استخوان‌بندی صورت، فرم چشم‌ها، جنس پوست، خواسته بیمار و علت افتادگی می‌پردازد و به کمک این اطلاعات تکنیک مناسب برای بالا بردن ابروهای بیمار را انتخاب می‌کند. ممکن است علاوه بر لیفت ابرو، جراح برای کامل شدن زیبایی شما و رسیدن شما به خواسته‌هایتان ممکن است جراحی‌های دیگر نظیر کشیدن پیشانی، جراحی زیبایی پلک، تزریق بوتاکس یا غیره را پیشنهاد کند. اگر قصد دارید موهای خود را رنگ کنید حتماً قبل از جراحی این کار را انجام دهید؛ چون بعد از جراحی تا بهبودی کامل اجازه این کار را پزشک جراح به شما نخواهد داد که معمولاً این زمان بین 20 الی 30 روز خواهد بود؛ مانند تمام جراحی‌ها باید 2 هفته قبل از جراحی مصرف داروهایی مانند ویتامین E، آسپرین و داروهای ضد درد که انعقاد کننده خون هستند را زیر نظر پزشک قطع کنید و 10 روز بعد از جراحی با مشورت جراح و پزشک معالج دوباره استفاده آن را شروع کنید.

بیمارانی سیگاری باید به خاطر داشته باشند یک ماه قبل از جراحی باید نسبت به ترک سیگار اقدام کنند و یک ماه پس از جراحی نیز از استفاده از این مواد دخانی خودداری کند. بیماران پس از جراحی باید به مدت سه روز در منزل استراحت کنند و اگر دچار بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی، گلو درد، تب خال، آلرژی و ... شدند حتماً داروهای خود را با مشورت پزشک جراح انجام دهند.

روز قبل از جراحی نیز بیمار حتماً باید مایعات زیاد بنوشد و 8 ساعت قبل از جراحی ناشتا باشد حتی نوشیدن کمی آب هم ممنوع است اما بعد از جراحی و دوران نقاهت حتماً از آب میوه‌های طبیعی و آب برای نوشیدن استفاده کنند. هم‌چنین بیماران باید حتماً شب قبل از جراحی استحمام کنند و موهای بدن را اصلاح و لاک و آرایش خود را پاک کنند.

 چگونگی انجام جراحی لیفت ابرو

این جراحی با بیهوشی عمومی شروع می‌شود و معمولاً جراح برای انجام این جراحی 2 الی 3 ساعت زمان نیاز دارد. به‌طور متداول در لیفت ابرو دو برش قرینه در طرفین سر و در پشت خط رویش مو ایجاد می‌شود و پوست به کمک لوله باریکی که حاوی لنز و دوربین بوده و به یک مانیتور متصل است از استخوان زیرین جدا و سپس پوست کشیده و در جای مناسب ثابت می‌شود و در نهایت پوست اضافه برداشته یا حذف می‌شود.

معمولاً جراحان محل و شکل برش را به‌گونه‌ای انتخاب می‌کنند که توسط موها پوشانده شود به‌گونه‌ای که بعد از بهبودی کامل، اثری از خط جراحی قابل مشاهده نخواهد بود. پس از پایان جراحی بیمار در قسمت ریکاوری اتاق عمل برای مدت کوتاهی تا هوشیاری کامل تحت مراقبت قرار می‌گیرد و پس از هوشیاری کامل وارد بخش می‌شود و پس از بررسی محل جراحی توسط جراح بیمار مرخص می‌شود.

 به دلیل آنکه در حین جراحی از پمادهای مخصوص برای محافظت از چشم استفاده می‌شود ممکن است بیمار بعد از هوشیاری کامل، برای مدت چند ساعت دید خوبی نداشته باشد که البته این امر طبیعی است و جای هیچ نگرانی نیست. بیماران بهتر است سه روز در منزل به صورت مطلق استراحت کنند و برای خوابیدن به پشت و از دو بالشت در زیر سر استفاده کنند و برای از بین رفتن تورم ایجاد شده حتماً در 2 روز اول بعد از جراحی از کمپرس یخ استفاده کنند.

پزشک جراح برای تسکین درد حاصله از جراحی برای بیمار مُسکن تجویز می‌کند، ممکن است جراح برای خارج شدن خونابه و تخلیه مایعات لوله باریکی را در قسمت جراحی شده قرار دهد که بعد از برداشت آن توسط پزشک ممکن است به دلیل تورم، ابروها قرینه نباشند که بهتر است بیمار کمی تا بهبودی کامل و از بین رفتن تورم تأمل نماید.

آرایش کردن یک هفته بعد از جراحی مجاز است. ممکن است فرد در پیشانی خود بعد از جراحی احساس بی‌حسی کند که کاملاً طبیعی است و تا یک هفته بعد از جراحی طول می‌کشد تا پیشانی حس خود را بازیابد اگر این امر بیش از یک هفته به طول انجامید، بهتر است جراح خود در جریان قرار دهد.

بیماران معمولاً با توجه به جنس پوست و حجم جراحی برای کشیدن بخیه‌ها یک الی 10 روز بعد از جراحی باید به جراح خود مراجعه کنند. این جراحی زیبایی گاهی در برخی افراد با سوزش و درد کمی همراه است که باید بیمار طبق دستور پزشک از مُسکن تجویز شده استفاده کند. بیمار نیاز به یک هفته استراحت در منزل دارد و پس از آن می‌تواند به کارهای روزمره خود رسیدگی کند ولی این به این معنا نیست که با بازگشت به کار می‌تواند زمان زیادی سرپا بایستد و یا وسایل سنگین بلند کند؛ زیرا این کارها را باید به 2 هفته بعد از جراحی موکول کرد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «جوانسازی صورت» می‌توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره‌های تماس :

26761832-021

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
عمل بالا کشیدن ابرو به چه صورت انجام می‌شود؟

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس