مدیریت اخبار  

سوزاندن چربی بدون شکنجه و درد

0 نظرات
1707
۰۷-مهر-۱۳۹۷

سوزاندن چربی بدون شکنجه و درد

یک روش جراحی زیبایی که به کمک آن می توان از دست چربی اضافی بدن نجات یافت  لیپوماتیک می باشد. پزشک با کمک جراحی لیپوماتیک می تواند بدون هیچ نگرانی چربی های انباشته شده در شکم و پلو را خارج کند و با خارج شدن این چربی ها به راحتی فرد به سایز دلخواه خود دست می یابد. این جراحی مختص به جنس خاصی نبوده و مردان و زنان می توانند در صورت نیاز و تجویز پزشک برای خارج کردن چربی ها از لیپوماتیک استفاده کنند. لیپوماتیک  در برخی از موارد خود به تنهای قادر به حذف انبوه چربی نیست و باید با جراحی های دیگر ترکیب شود تا نتیجه رضایت بخشی را برای بیمار به همراه داشته باشد. لیپوماتیک بیشتر برای خارج کردن چربی های موضعی و اضافی در نواحی مختلف بدن مانند ران، باسن، شکم، پهلو، بازو، زیر زانو، سینه و مچ پاها استفاده می شود.

لیپوماتیک را معمولا برای افرادی که 20درصد به نسبت وزن ایده ال خود اضافه وزن دارند و با تحمل رژیم های سخت و ورزش نتوانسته اند وزن ایده ال خود را حفظ کنند، توصیه می شود.

قبل از لیپوماتیک باید چه کنیم ؟

بیمار باید اطلاعات کافی در مورد لیپوماتیک را از پزشک خود دریافت کند و با آزمایشات اولیه پزشک را در جریان بیماری و داروهای که استفاده می کند قرار دهد. بیمار باید مصرف بعضی از داروهای خود مانند آسپرین، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی که باعث خونریزی می شود را 2 هفته قبل از جراحی قطع کند. بهتر است اگر فرد سیگاری بوده 3هفته قبل از جراحی از مصرف سیگار خودداری کند.

اقدامات لازم برای بهبودی زودتر بعد از لیپوماتیک

پزشک برای بهبودی بیمار گن یا باند الاستیک تجویز می کند و بیمار نباید زودتر از زمان توصیه شده، از مصرف گن خودداری کند؛  زیرا این کار به کنترل تورم و فشرده‌سازی پوست کمک می‌کند  ممکن است پزشک برای جلوگیری از تجمع خون، مایعات  و عفونت لوله باریکی را در محل جراحی برای تخلیه بهتر قرار دهد که بعد از چند روز برداشته می شود. اگر پزشک برای تسکین درد مُسکن و یا جلوگیری از عفونت آنتی بیوتیک برای بیمار تجویز کند بیمار باید در مصرف آن دقت لازم را داشته باشد.

نحوه‌ انجام لیپوماتیک

پزشک با توجه به میزان چربی ها، برای انجام لیپوماتیک از بی حسی موضعی یا بی هوشی عمومی استفاده می کند و بعد با ایجاد برش بسیار کوچک در قسمتی که تجمع چربی وجود دارد، لوله توخالی نازک یا کانولا را وارد بدن می کند و با حرکتهای جلو و عقب چربی ها را نرم  و سپس به کمک مکنده یا سرنگ با توجه به میزان چربی که به سر لوله ها متصل شده چربی ها را خارج می کند و در آخر محل  برش ها را بخیه و پانسمان می کند.

عوارض جراحی زیبایی لیپوماتیک

لیپوماتیک نیز مانند تمام جراحی ها خطراتی  چون عفونت، کبودی، حساسیت های پوستی و ... را می تواند به همراه داشته باشد که می توان به راحتی و بدون نگرانی با مراجعه به پزشک متخصص از بروز این عوارض پیشگیری کرد.

افراد جهت  کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «پیکر تراشی» می توانند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند .

شماره های تماس :

021-26761832

09217005356

09217005358

 

هم چنین شماعزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه  کسب کنید.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
سوزاندن چربی بدون شکنجه و دردسوزاندن چربی بدون شکنجه و درد

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس