مدیریت اخبار  

سه-روش-ساده-و-موثر-برای-رفع-خط-خنده-

0 نظرات
1593
۱۹-دی-۱۳۹۶

سه روش ساده و موثر برای رفع خط خنده

پوست صاف و شفاف از نشانه‌های جوانی است اما به مرور زمان و افزایش سن خاصیت ارتجاعی پوست کاهش می‌یابد و این امر موجب بروز علائم پیری از جمله چین و چروک در پوست می‌شود. چین و چرک‌های اطراف دهان یا به اصطلاح خط خنده به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، استعمال سیگار، ژنتیک، خندیدن به هنگام صحبت کردن و ... ایجاد می‌شود. گاهی خط خنده قبل از افزایش سن و در اوج جوانی بروز می‌یابد که این امر برای جوانان دغدغه بزرگی محسوب می‌شود. 

جوانان برای رهایی از این خط خنده و چین‌های اطراف دهان روش‌های موقتی بسیاری از جمله استفاده از کرم‌های لایه‌بردار و ... را تجربه می‌کنند اما این در حالی است که ماندگاری این روش‌های پاسخگوی نیاز آنها نیست. به افرادی که متقاضی رفع خنده خنده یا چین و چروک‌های اطراف صورت هستند پیشنهاد می‌شود سایر روش‌های علمی مانند تزریق ژل، بوتاکس و هایفوتراپی را تجربه کنند.

این سه روش علاوه بر ماندگاری می‌تواند رضایت افراد را به همراه داشته باشد زیرا علاوه بر رفع علائم فوق موجب جوانسازی صورت می‌شود.

تزریق ژل: ژل روشی ایمن و بی‌خطر برای رفع چین و چروک‌های اطراف لب، گوشه‌های لب، اخم و ... است. نتایج حاصل از تزریق ژل 6 الی 7 ماه ماندگار است و افراد پس از این مدت مجدد برای ترمیم باید به کلینیک مراجعه کنند. از آنجایی که هزینه تزریق ژل نسبت به سایر روش‌ها اندک است این روش در بین مردم از رواج بیشتری برخوردار است. خوشبختانه امروزه بر خلاف گذشته به دلیل ورود ژل‌های مرغوب به کشور و تسلط پزشکان برای تزریق میزان عوارض پس از تزریق ژل به شدت کاهش یافته است.

تزریق بوتاکس: تزریق بوتاکس یا سم بوتولینوم موجب کاهش حرکت ماهیچه‌های اطراف لب و در نتیجه ازبین رفتن چین و چروک می‌شود. تزریق بوتاکس نسبت به تزریق ژل ماندگاری بیشتری دارد اما فرد قبل از تزریق حتما باید تحت مشاوره و معاینه دقیق قرار بگیرد. تزریق بوتاکس اگر به درستی انجام شود خطراتی را برای افراد به همراه ندارد اما تزریق غیراصولی آن آثار و نتایج جبران‌ناپذیری دارد به همین دلیل به افراد متقاضی برای تزریق بوتاکس توصیه می‌شود به مراکز معتبر و دارای مجوز مراجعه کنند.

هایفوتراپی: به انتقال امواج اولترا سوند با شدت بالا و فرکانس پایین، به‌طور متمرکز در لایه‌های عمقی پوست به منظور لیفتینگ و جوانسازی پوست هایفوتراپی گفته می‌شود. گرمای ناشی از تایش اشعه موجب تحریک کلاژن‌سازی پوست و در ناجیه از بین رفتن چین و چروم صورت و اطراف لب می‌شود.

 

#تزریق ژل   #تزریق بوتاکس   #هایفوتراپی   #چین و چروک صورت  #خط خنده

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
سه روش ساده و موثر برای رفع خط خنده

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس