مدیریت اخبار  

زیباتر لبخند بزنید

0 نظرات
965
۰۱-آذر-۱۳۹۷

زیباتر لبخند بزنید

روش های بسیاری از جمله تزریق ژل برای جوانسازی و رفع چین و چروک های صورت وجود دارد. تزریق ژل در نقاط مختلف بدن از جمله رفع خط خنده کاربرد دارد.

نتایج تحقیقات مختلف نشان می دهد اگر پزشک از ژل استاندارد استفاده کند احتمال بروز عوارض تزریق ژل به حداقل می رسد، بنابراین با توجه به بازار داغ ژل های وارداتی به کشور و سوء استفاده برخی افراد از این بازار، برای کسب سود بیشتر به افراد توصیه می شود به کلینیک های دارای مجوز و پزشکان متبحر و قابل اعتماد مراجعه کنند.

معمولا تزریق ژل برای رفع خط خنده هیچ محدودیت سنی ندارد و برای افرادی که به دنبال افزایش سن، ژنتیک و ... دچار خط خنده عمیق شده اند کاربرد دارد.

همانگونه که عنوان شد اگر پزشک از ژل استاندارد استفاده کند عوارضی افراد را تهدید نمی کند اما ممکن است پس از تزریق علائمی مانند التهاب، تورم و ... بروز یابد که این امر طبیعی و گذراست.

رفع خط خنده نقش بسزایی در طرح لبخند افراد دارد، بنابراین افرادی که با تزریق ژل چین های عمیق ناحیه دهان را رفع می کنند صاحب یک لبخند زیبا نیز می شوند.

به افراد توصیه می شود برای کسب نتیجه مطلوب پس از تزریق از دستکاری محل تزریق، خوددرمانی، قرار گرفتن در معرض حرارت، استعمال سیگار، مصرف قلیان و ... برای مدتی خودداری کنند.

نتایج حاصل از ژل بلافاصله پس از تزریق برای افراد مشهود است ، البته باید گفت نتیجه مطلوب طی یک جلسه حاصل نمی شود و افراد بر حسب میزان عمق خط خنده و علت بروز آن ممکن است به چندین جلسه تزریق نیاز داشته باشند بنابراین افراد باید تامل کنند.

نتایج حاصل از تزریق ژل ماندگار نیست و ممکن است پس از مدتی ۷ تا ۸ ماه از بین برود و فرد نیاز به تمدید داشته باشد بنابراین افرادی که به دنبال روش های ماندگار هستند باید سایر روش ها مانند تزریق چربی را انجام دهند.

#تزریق ژل #تزریق چربی #رفع خط خنده # درمان خط خنده # لبخند زیبا ‌#جوانسازی صورت

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
زیباتر لبخند بزنید

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس