مدیریت اخبار  

رینوپلاستی در تهران

0 نظرات
1465
۱۵-مهر-۱۳۹۷

رینوپلاستی در تهران

رینوپلاستی  همواره جزو رایج‌ترین جراحی‌های زیبایی است که همیشه زنان  و مردان بسیاری درخواست انجام آن را داشته و دارند. اما از آنجائیکه طی جراحی رینوپلاستی ساختار بینی دستخوش تغییر می‌شود و از طرفی جراحی تحت بیهوشی انجام می‌شود و بیمار ناچار است برای مدتی از فعالیت‌های خود دور بماند برخی در حین احساس نیاز تمایل بخ انجام جراحی ندارند.

افرادی که از افتادگی بینی رنج میبرند می‌تواندد برای به‌جای جراحی کاندید لیفت بینی شوند. باید توجه داشت لیفت بینی صرفا برای افرادی که از افتادگی بینی رنج می‌برند و دچار انحراف تیغه بینی نیستند کاربرد دارد زیرا با لیفت موجب بهبود راه تنفسی نمی‌شود.

لیفت بینی یک روش روش غیرجراحی است که به کمک نخ‌های سه بعدی و خاردار انجام می‌شود. در  واقع در این روش جراح به کمک وارد کردن نخ‌ها در زیر پوست افتادگی بینی را جبران می‌کنند. بر اساس میزان افتادگی بینی تعداد نخ‌های مصرفی در افراد متغییر است اما به طور کلی این جراحی حدود 30 دقیقه و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

نتایج حاصل از لیفت

بیماران بلافاصله پس از جراحی می‌توانند شاهر نتایج جراحی باشند و از بهبود ظاهر لذت ببرند.

فواید لیفت بینی

لیفت بینی با نخ در مقایسه با پرکننده‌ها عوارض کمتری دارد و یک روش کاملا کم تهاجمی است. بیماران باید قبل از جراحی لیفت برای دستیابی به نتیجه مناسب با انجام آزمایش پزشک خود را در جریان سلامتی خود قرار دهند.

بهبودی پس از لیفت

 محل تزریق نخ به مدت یک الی دو هفته پس از جراحی بهبود می‌یابد اما ممکن است بیمار برای کوتاه مدت دچار التهاب و کبودی در ناحیه جراحی شود. لیفت بینی با نخ معمولا به مدت یک سال ماندگاری دارد.

افراد جهت اطلاعات بیشتر در زمینه «جراحی بینی» می‌توانند با شماره‎های زیر تماس حاصل فرمایند.

شماره‌های تماس:

021-26761832

09217005356

09217005358

هم‌چنین شما عزیزان می‌توانید از رطیق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کلینیک اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

 

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
رینوپلاستی در تهران

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس