مدیریت اخبار  

روش‌هایی برای ماندگاری بالا‌کشیدن پوست افتاده‌‌ صورت

0 نظرات
2301
۲۴-تیر-۱۳۹۶

شما جراحی زیبایی را برای بالا کشیدن صورت انجام می‌دهید، و خوشبختانه از نتایج آن راضی هستید. اما پیش از استفاده از کرم‌های مراقبت پوستی، شیوه‌ی سالم زندگی و غیره، باید بدانید که بالا کشیدن صورت نمی‌تواند جلوی تأثیرات سالخوردگی را بگیرد. در این‌جا می‌خواهیم به چند نکته درباره‌ی راه‌کارهایی برای ماندگاری این عمل اشاره کنیم:

با فعالیت‌هایی که خودتان باید انجام دهید شروع می‌کنیم. داشتن یک شیوه‌ی زندگی سالم بسیار مهم است. این‌که چقدر درون‌تان سالم است ارتباط زیادی با میزان بهبودی و سالخوردگی شما دارد. یک رژیم غذایی متعادل، ورزش منظم، نوشیدن آب به قدر کافی، سیگار نکشیدن می‌تواند به بهبود وضعیت پوست‌تان کمک کرده و باعث دوام نتایج بالا کشیدن پوست ‌شود.

البته باید این نکته را هم بگوییم که بالا کشیدن صورت صرفا باعث تغییر دادن نتایج سالخوردگی می‌شود، و با کمک سایر درمان‌هایی که برای فرآیند سالخوردگی و ماندگاری نتایج آن ضروری هستند، می‌توانید آن را حفظ کنید.

حفظ ظاهر جدید جوان‌تان یعنی این‌که هر کاری که لازم است انجام دهید تا صورت‌تان زیبا، هیدراته و جوان به نظر برسد. درمان‌هایی مانند استفاده از پرتو‌درمانی یا مواد تزریقی و استفاده از ریتونوئیدها و سایر ژل‌های موضعی هم بسیار مؤثر خواهد بود.

ریتونوئیدها و سایر محصولات مراقبت پوست و ضدسالخوردگی مانند AHA ها و BHA ها محصولاتی که حاوی رسوراترول هستند، در واقع جزو محصولاتی هستند که به تولید سلول‌های پوستی جدید کمک می‌کنند. سعی کنید پس از بالا کشیدن صورت، استفاده از پرکننده‌ها و بوتاکس را فراموش نکنید. از آنجایی که تغییرات ورم صورت طی دوران بهبودی قابل تشخیص است، بهتر است پیش از مشورت با دکتر درباره‌ی مصرف مواد تزریق‌کردنی چندماه صبر کنید. اما بعد از بالا کشیدن صورت، استفاده از آن‌ها می‌تواند باعث به حداقل رساندن چروک‌ها در صورت‌تان شده و به حفظ حجم صورت در نقاط مربوطه کمک کند.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
جراحی زیبایی صورت

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس