مدیریت اخبار  

روشی بی‌خطر برای جوانسازی دست‌ها

0 نظرات
2395
۲۴-آبان-۱۳۹۶

روشی بی‌خطر برای جوانسازی دست‌ها

با افزایش سن چربی‌های پشت دست تحلیل می‌رود که این امر موجب مشخص‌ و پر‌رنگ‌تر دیدن شدن رگ‌ها و تاندون‌ها می‌شود. مشخص شدن رگ‌ها، تاندون‌ها و کاهش چربی پشت دست نیز موجب بروز چین‌و چروک‌هایی می‌شود که تمام این عوامل ظاهری نازیبا را برای دست ایجاد می‌کند به گونه‌ای که گاه شاهد آن هستیم دست‌های برخی افراد بیش از سایر اندام‌های آنها پیر شده است.

تزریق چربی یکی از کلیدی‌ترین راه برای درمان این مساله است. تزریق چربی پشت دست به رگ‌ها و تاندون‌های دست آسیب نمی‌رساند بلکه حتی به دلیل اینکه چربی از بدن خود فرد برداشت شده بخشی پس از تزریق جذب دست می‌شود. البته پزشکان نیز نقش مهمی در این میان دارد زیرا باید چربی را به‌گونه‌ای تزریق کنند که به عصب دست آسیب ایجاد نشوذ پس در انتخاب پزشک دقت داشته باشید.

چربی چگونه تزریق می‌شود

چربی چند سانتی‌متر بالای مچ دست تزریق می‌شود به گونه‌ای که چربی از مچ تا نوک انگشتان تزریق می‌شود.در این روش پزشک یک الی دو برش را روی دست ایجاد می‌‌کند تا چربی به قسمت‌های مختلف نفوذ و موجب آسیب به رگ‌های عصبی نشود. در واقع چربی زیر پوست و روی رگ‌ها تزریق می‌شود که رعایت این مرز بسیار حساس است و دقتی بالایی را می‌طلبد.

تزریق بدون درد

تزریق چربی دست به جز در مواردی که بیمار نیاز به بیهوشی داشته باشد تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و فرد حین تزریق هیچ گونه دردی را احساس نمی‌کند.

توصیه‌های پس از تزریق

به افراد توصیه می‌شود به شدت از دستکاری و خوددرمانی خودداری کنند. هم‌چنین به افراد توصیه می‌شود پس از تزریق از گن‌های مخصوص و طبق توصیه پزشک از کمپرس آب گرم و سرد استفاده کنندافرادی که تزریق چربی انجام می‌دهند باید به خاطر داشته باشند استحمام پس از تزریق ممنوع است و نباید تحت حرارت مستقیم از جمله سونا و جکوزی قرار بگیرند. انجام کارهای سنگین پس از تزریق می‌تواند خطراتی را برای افراد به همرا داشته باشد در نهایت بیماران باید طبق دستور پزشک عمل کنند.

 

#تزریق چربی   #لاغری دست  #تحلیل چربی دست  #بی‌حسی موضعی  #رگ‌های عصبی  #چروک دست  #جوانسازی دست

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
روشی بی‌خطر برای جوانسازی دست‌ها

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس