مدیریت اخبار  

روشی آسان برای داشتن سینه خوش فرم برای آقایان

0 نظرات
4051
۰۹-تیر-۱۳۹۷

روشی آسان برای داشتن سینه خوش فرم برای آقایان

این روزها داشتن اندام زیبا برای خانم ها و آقایان دیگر آرزوی دست نیافتنی نیست و با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان به اندام ایده ال دست پیدا کرد. یکی از جراحی هایی که بین آقایان رواج پیدا کرده کوچک کردن سینه ها است که بر اثر چاق شدن یا اختلال غددی به وجود می آید و باعث از دست دادن اعتماد به نفس، ابتلا به مشکلات روحی و روانی در آقایان می شود. معمولا جراحی کوچک کردن پستان در آقایان نیازمند انجام آزمایشات اولیه توسط پزشک متخصصا است. پزشک به کمک روش‌های لیپوماتیک و لیپوساکش تخلیه چربی یا جراحی ژنیکوماستی را برای آقایان انجام می دهد.

جراحی لیپوساکشن برای سفت کردن سینه

پزشک برای انجام ژنیکوماستی سوراخ های بسیار کوچکی بدون آنکه به بافت اصلی و غدد سینه آسیبی وارد کند در قسمتهایی که تجمع چربی وجود دارد، ایجاد و چربی ها را تخلیه می کند. در این روش اثری از جراحی دیده نمی‌شود و با توجه به نوع پوست و قابلیت ارتجاعی آن می توان پوست سینه را کشید و به سینه فرم داد. در این جراحی هاله قهوه ایی نوک سینه به طور میانگین 5 سانتی متر بالاتر کشیده می شود  که به سینه فرم زیبای خواهد داد. بیمار معمولا بعد از 2 روز استراحت می تواند به فعالیت های سبک خود ادامه دهد.

جراحی لیپوماتیک بدون درد

در این روش که بسیار بی خطر و بدون عوارض بوده پزشک متخصص با  ایجاد 2 برش در زیر سینه و  وارد کردن کانولا نسبت به تخلیه چربی اقدام می کند. در لیپوماتیک چربی به کمک ارتعاشی که توسط کانولا ایجاد می شود تخلیه می شود . پس از لیپوماتیک بیمار باید برای پیشگیری از عدم تقارن و ایجاد سینه هایی سفت از سینه بند مخصوص استفاده کند.

عوارض یکسان برای تمام جراحی ها

 تمام روش های تخلیه پستان ممکن است درد و تورم را در ناحیه جراحی به دنبال داشته باشد و یا استفاده از داروهای بیهوشی بعد از جراحی برای بیمارمنجر به بروز عوارضی شود. بیماران می توانند با انتخاب یک پزشک با تجربه در زمینه ژنیکوماستی این عوارض را به صورت چشم گیری کاهش دهند. اثر جراحی با توجه به نوع جراحی، جنس، رنگ پوست معمولا با گذشت زمان کم کم از بین می رود و برای بهبودی کامل بهتر است تا 1ماه از انجام ورزشهای سنگین و بلند کرده اشیا سنگین خود داری شود.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
روشی آسان برای داشتن سینه خوش فرم برای آقایان

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس