رفع غبغب در چندجلسه بدون درد و عارضه

اصولا افراد به دنبال افزایش سن، تجمع بافت چربی، افتادگی پوست و ... دچار آویزان شدن پوست جلوی گردن یا همان غبغب می‌شوند که این امر علاوه بر کاهش اعتماد به‌نفس موجب ایجاد ظاهری ناخوشایند به خصوص در حالت نیم‌رخ می‌شود.

برای از بین بردن غبغب روش‌های بسیاری از جمله لیپوساکشن، ، مزوتراپی، کربوکسی تراپی و ... وجود دارد که انتخاب روش بر حسب نیاز بیمار، تشخیص پزشک و بودجه بیمار متفاوت خواهد بود.

یکی از روش‌های ایمن و بدون درد رهایی از شر غبغب به‌کارگیری روش «کربوکسی تراپی» است. در این روش به کمک دستگاهی گاز دی اکسید کربن به ناحیه غبغب تزریق می‌شود که این امر موجب خونرسانی و افزایش اکسیژن در ناحیه می‌شود که تمام این عوامل موجب ازبین رفتن چربی‌های تجمع یافته در غبغب می‌شود.

در این روش پزشک اصولا برای حصول نتیجه بهتر از مزوتراپی برای رفع افتادگی پوست و یا ساکشن برای تخلیه کامل چربی استفاده می‌کند اما باید گفت کربوکسی‌تراپی یکی از ایمن‌ترین و کاملا بدون دردترین روش برای این اقدام است.

کربوکسی‌تراپی برخلاف سایر روش‌ها هیچ دوره نقاهتی ندارد به گونه‌ای که فرد بلافاصله پس از انجام آن می‌تواند به زندگی طبیعی و یا محل کار خود بازگردد. علاوه بر این کربوکسی تراپی فرد را دچار هیچ گونه علائمی نظیر تورم، التهاب و ... نیز نمی‌کند.

مهم‌ترین نکته در کربوکسی تراپی انجام به موقع و رعایت فواصل زمانی است برای مثال افراد بر حسب منطقه مورد نیاز به ور متوسط 6 الی 8 جلسه کربوکسی تراپی نیاز دارند که باید بین هر جلسه یک هفته تا 10 روز فاصله زمانی وجود داشته باشد که این امر نیز کاملا باید با تشخیص پزشک انجام شود.

به کارگیری روش کربوکسی تراپی برای رفع غبغب هیچ گونه نگرانی ندارد به صورتی که اگر فرد رژیم غذایی و توصیه‌های پزشک را رعایت کند دیگر هیچ گاه دچار افتادگی پوست یا تجمع پوست در ناحیه غبغب نخواهد شد.

رفع غبغب در چندجلسه بدون درد و عارضه