مدیریت اخبار  

رفع شلی پوست – آر اف فرکشنال – آراف سوزنی

0 نظرات
2464
۱۴-مرداد-۱۳۹۶

همیشه بدنبال روشهای درمانی کم عارضه ،بدون درد و راحت تر هستند .زمانی که لیزر co2 و اریبوم به بازار معرفی شده با وجودموثرواقع شدن،مشکلاتی همچون ایجاد درد وزمان بهبود طولانی کم کمک سبب شد از محبوبیت کمتری برخوردار شود پس از آن تکنولوژی لیزر فرکشنال co2 به بازار عرضه گردید . اما این لیزر نیز بدلیل ایجاد سوختگی در سطح پوست (اپی درم ) برای منتقل نمودن انرژی به لایه های پایین پوست ، ودوره نقاهت که حدود یک هفته بود ،برای عده ای از بیماران دشوار بود ودر بعضی موارد که بیماران دچار تیرگی ،لک صورت بودن احتمال تیره تر شدن لک در آنها وجود درست در همین راستا ،سیستم فرکشنال آرف به گونه ای طراحی شده که در آن اپی درم آسیبی نمی بیند وتخریب حرارتی فقط در قسمت عمقی صورت می گیرد .

دستگاه فرکشنال RF، دارای سوزنهای بسیار ظریفی می باشد که جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت با طلا پوشیده شده اند وقطر آنها ۲۰۰میکرون می باشد .این سوزنها که عمق نفوذ آنها از ۵%تا ۵/۳میلی متر در پوست قابل کنترل است .به تعداد ۴۹ عدد هستند وروی یک کیت ۵/۱*۵/۱سانتی متری قرار گرفته اند . طول این سوزنها داراری عایق است وفقط نوک آنها آزاد است بنابراین زمانی که انرژی آراف آزاد می شود ، تخریب حرارتی در عمق بافت صورت میگیرد .

مراحل انجام این روش :
۱٫ سطح پوست ناحیه با کرم بیحس کننده بمدت ۳۰ دقیقه پوشیده می شود.
۲٫ از کیت سوزنی باید برای هر بیمار جداگانه استفاده می شود .
۳٫ با وارد کردن سوزن به سطح پوست انرژی آراف فقط از نوک سوزن در داخل خارج میشود ودر عمق پوست کلاژن منقبض می شود وهمین سبب سفت شدن پوست وتحریک کلاژن سازی می شود .
۴٫ وقتی سوزن از پوست خارج می گردد یک قرمزی گذرای چند ساعته روی پوست ایجاد می شود ومدت ۲۴ تا۴۸ ساعت تورم کمی در محل دیده می شود .

– بیمار می تواند از کرمهای ترمیم کننده وضدآفتاب وپوشانده استفاده کند وبه کار روزانه خود ادامه دهد .
– طی ۳-۴ هفته آینده کشیده تر شدن پوست وشفاف تر شدن آن قابل روئت است .
– جهت کسب نتیجه مطلوب پزشکتان تعیین میکند که نیاز به چند جلسه آراف فرکشنال دارید . معمولا جلسات بصورت ماهیانه انجام می شود .

مزایای فرکشنال RFنسبت به فرکشنال co2
۱٫ عدم ایجاد تغییرات رنگدانه ای در پوست
۲٫ عدم ایجاد سوختگی در سطح پوست
۳٫ دوره نقاهت بسیار کوتاه ۴۸-۲۴ ساعته

کاربردهای فرکشنال RF
۱٫ لیفت صورت وسفت تر شدن پوست
۲٫ رفع اسکارهای آکنه
۳٫ جوانسازی وکلاژن سازی پوست
۴٫ قابل استفاده برای تمامی سطوح بدن
۵٫ شفاف شدن
۶٫ بسته شدن منافذ باز پوست

۷٫ کمک به درمان آکنه فعال وروزاسه
۸٫ اخیرا در درمان کراتوزپیلاریس (پوست مرغی )، آدنیت ساپوراتیو و تعریق بیش از حد کف دست وپا زیر بغل استفاده شده ونتایج خوبی بدنبال داشته است .
۹٫ رفع اسکارهای ناشی از زخم، بریدگی ،تصادف و…. نیز کاربرد دارد .
۱۰٫درمان ترکهای پوستی شکم وبدن نیز نتایج مطلوبی داشته است .

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
دستگاه فرکشنال RF

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس