مدیریت اخبار  

رسیدن به تناسب اندام و شکمی صاف بدون رژیم غذایی

0 نظرات
1979
۳۰-خرداد-۱۳۹۷

رسیدن به تناسب اندام و شکمی صاف بدون رژیم غذایی

ابدومینوپلاستی یک نوع جراحی زیبایی است که جهت خارج کردن چربی های زیر شکم، رفع افتادگی و شل شدن شکم و چین و چروک های آن انجام می شود در واقع ابدومیتوپلاستی روشی برای از بین بدن دفرمی ها شکم است.امروزه این روش مورد استقبال مردم به خصوص خانم ها قرار گرفته است و خوشبختانه تاکنون عوارض جبران ناپذیری از این عمل جراحی گزارش نشده است.

با توجه به اینکه ابدومینوپلاستی جزو جراحی های تهاجمی است به افراد به خصوص خانم ها توصیه می شود حتما پس از زایمان و یا به علت نارضایتی شدید از وضعیت شکم برای انجام این جراحی کاندید شوند.

انواع جراحی

اگر چربی انباشته شده در شکم فرد اندک باشد مینی ابدومینوپلاستی برای فرد انجام می شود در غیر این صورت فرد تحت بیهوشی مورد ابدومینوپلاستی کامل قرار می گیرد. البته اگر چربی انباشه شده فرد به شدت زیاد باشد به گونه ای که چربی به قسمت های پهلو و پشت نیز سرایت کرده باشد باید جرای ابدومینوپلاستی گرداگرد برای فرد انجام شود.

ابدومینوپلاستی بدون محدودیت

برخلاف تصور برخی افراد جراحی ابدومینوپلاستی تنها مختص خانم ها نیست بلکه آقایان نیز می توانند به کمک این روش از اندامی متناسب بهره مند شوند. این جراحی هیچ گونه عارضه به خصوصی برای مردان به همراه ندارد.

 ابدومینوپلاستی و وزن

ابدومینوپلاستی موجب کاهش وزن شدید افراد نمی شود بلکه صرفا چربی موضعی از بین می رود و فرد شاهد کاهش سایز خواهد بود.

ابدومینوپلاستی و قدرت باروری

در جراحی ابدومینوپلاستی صرفا چربی های تجمع یافته ناحیه شکم حذف می شود و اندام های جنسی افراد مورد دستکاری قرار نمی گیرد بنابراین این جراحی در قدرت باروری افراد تاثیر سوء نمی گذارد. اما توصیه می شود زنان پس از آخرین زایمان برای انجام آن مراجعه کنند زیرا با باروری و زایمان مجدد نتایج جراحی از بین می رود.

شرایط ابدومینوپلاستی

این جراحی برای افرادی که در سلامت کامل روحی و جسمی باشند انجام می شود. افرادی که قصد انجام ابدومینوپلاستی دارند باید به مدت 6 ماه وزن خود را ثابت نگه دارند و به شدت از مصرف مواد دخانی و الکل اجتناب کنند.

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
رسیدن به تناسب اندام و شکمی صاف بدون رژیم غذایی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس