مدیریت اخبار  

درمان خط اخم با یک تزریق

0 نظرات
1291
۰۸-اسفند-۱۳۹۶

درمان خط اخم با یک تزریق

خطوط اخم، خط‌ها و چروک‌های عمیقی هستند که به طور عمودی در فاصله بین ابروها ایجاد می‌شوند و چهره فرد را عبوس و ناراحت نشان می‌دهد. برای اینکه بتوان چروک‌های پیشانی را از بین برد روش‌های متفاوتی وجود دارد که می تواند زیبایی چهره و پیشانی را برگرداند که از جمله این روش‌ها می توان به تزریق ژل اشاره کرد.

تزریق ژل به زیر پیشانی موجب مخفی شدن چروک‌ها می‌شود زیرا ژل پس از تزریق حجم خالی به وجود آمده را می‌پوشاند و موجب رفع چین و چروک‌ها می‌شود.

ژل‌های تزریقی قابل جذب عبارتند ازکلاژن، هیالورونیک اسید، کلسیم هیدروکسی آپاتیت و پلی ال لاکتیک اسید (PLLA). ژل‌های تزریقی در تزریق ژل صورت درست در زیر پوست و در محل بروز خطوط و چین و چروک‌های پوستی، تزریق می‌شوند و موجب حجم دادن به پوست و پر کردن فرورفتگی‌های پوست می‌شود.

پس از تزریق

برای جلوگیری از عفونت، باید از مصرف مواد آرایشی روی ناحیهی تحت درمان، خودداری شود.البته دستورالعملی توسط پزشک ارائه می‌شود که بیمار باید طبق آن عمل کند.

عوارض تزریق ژل

پس از رفع خط اخم با ژل  ممکن است فرد دچار تورم، قرمزی، درد، خارش، تغییر رنگ و حساس شدن پوست در ناحیه‌ تزریق شود که این موارد معمولا به‌طور خودبه‌خود بین ۲ تا ۱۰ روز برطرف می‌شود.

مدت تاثیر ژل‌های تزریقی

اینکه دوام ژل های تزریقی چقدر باشد بستگی به نوع ژل دارد. ممکن است دوام یک ژل در یک فرد با فرد دیگر چند تفاوت داشته باشد اما به طور کل تا 6 الی 7 ماه دوام دارد البته تکنیک تزریق هم تا حدود زیادی در دوام ژل تزریق شده تاثیر دارد.

چه کسانی نباید ژل تزریق کنند

زنان باردار یا شیرده

افرادی  دارای سابقه بیماری های خود ایمنی

افراد مبتلا به دیابت

افراد دارای بیماری های خود ایمنی شدید

افراد دارای سکته قلبی

افراد داری سابقه خون لخته شده و ترومبوز وریدهای عمقی

افراد با سابقه سکته مغزی

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
درمان خط اخم با یک تزریق

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس