مدیریت اخبار  

درمان تنگی دهانه واژن بدون جراحی

0 نظرات
6793
۰۷-آبان-۱۳۹۶

 

درمان تنگی دهانه واژن بدون جراحی

شل شدگی و گشادی واژن از جمله عوارض زایمان طبیعی است. برخی از زنان پس از ابتلا به این عارضه به راحتی به زندگی طبیعی خود ادامه می دهند اما برخی دیگر در ارتباط جنسی با همسر خود دچار مشکل و اختلال می شوند. گاهی ورزش های عضلات کف لگن موجب تنگ شدن واژن می شود اما این میزان تنگی پاسخگوی نیاز افراد نخواهد بود.

لیزر مونالیزرا تاج بهترین روش برای رفع گشادی واژن در این دسته از افراد است. لیزر با ایجاد سلول های جدید و تحریک کلاژنسازی موجب تنگی، جوانسازی واژن و رفع شل شدگی آن می شود.

لیزر مونالیزرا تاج یک روش غیرجراحی بدون درد، خونریزی، جراحت و ... است و زنان پس از حداقل سه بار لیزر به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند. انجام لیزر هیچ گونه محدودیتی ندارد اما برای زنان باردار، مبتلا به عفونت، آندومتریوز، زگیل تناسلی، پسوریازیس، تبخال تناسلی، لوپوس و... انجام نمی شود.

نتایج حاصل از لیزر ماندگار است اما ممکن است پس از زایمان طبیعی و برقراری ارتباط جنسی متعدد پس از مدتی فرد مجدد دچار شل شدگی واژن شود که در این صورت فرد می توانند برای ترمیم صرفا یک جلسه به کلینیک مراجعه و لیزر انجام دهد.

لیزرمونالیزرا تاج علاوه بر رفع افتادگی و شل شدگی واژن موجب سفید شدن پوست ناحیه واژن نیز می شود.

 

#شل شدگی واژن   #گشادی واژن   #تنگی دهانه واژن    #جوانسازی واژن    #زگیل تناسلی   #تبخال تناسلی   # لیزرمونالیزرا تاج     #زایمان طبیعی   #تنگی واژن   #آندومتریوز   #ترمیم واژن

     

 

 

 

 

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
درمان تنگی دهانه واژن بدون جراحی

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس