مدیریت اخبار  

دانستنی‌های مهم درباره لیفت سینه

0 نظرات
3049
۲۷-شهریور-۱۳۹۶

دانستنی‌های مهم درباره لیفت سینه

قبل از لیفت سینه چه اقداماتی باید انجام داد؟

انجام برخی آزمایش‌های خون، ماموگرافی، قطع استعمال دخانیات و مصرف قلیان، تحت فشار قرار سینه و ... قبل از انجام لیفت ممنوع است.

آیا با لیفت می‌توان به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد؟

قبل از انجام لیفت خطر برش و میزانی که سینه بالا کشیده می‌شود توسط پزشک مشخص و پس از تائید فرد جراحی انجام می‌شود که نتیجه حاصل شده مطابق طرحی است که فرد تایید کرده است.

نتایج حاصل لیفت پس از چه مدتی قابل مشاهده است؟

بلافاصله پس از جراحی فرد از نتایج جراحی بهره‌مند می‌شود.

آیا لیفت موجب تغییر اندازه سینه می‌شود؟

لیفت صرفا موجب تغییر حالت سینه می‌شود اما در سایز آن تغییری ایجاد نمی‌کند اما به دلیل اینکه سینه بالا کشیده می‌شود از نظر ظاهر برجسته نیز دیده می‌شود.

آیا لیفت عوارضی برای فرد به همراه دارد؟

هر جراحی با عوارضی مانند عفونت، خونریزی، نامتقارن بودن سینه و .. را به همراه دارد اما اگر پزشک و کلینیک به خوبی انتخاب شود احتمال بروز این عوارض به میزان چشم‌‌گیری کاهش می‌یابد.

آیا لیفت موجب ایجاد زخم و جای زخم می‌شود؟

در تمام جراحی‌های که برش ایجاد می‌شود زخم ایجاد می‌شود که تبع آن جای زخم نیز باقی می‌ماند اما در لیفت جای زخم به مرور زمان و با مصرف داروهایی که پزشک توصیه می‌کند بهبود می‌یابد.

آیا نتایج حاصل از لیفت ماندگار است؟

ماندگاری نتیجه حاصل از جراحی به عوامل متعددی بستگی دارد که در مشاوره قبل از جراحی برای هر فرد به صورت مجزا توضیح داده می‌شود.

چه افراد کاندید مناسب برای لیفت سینه هستند؟

خانم‌هایی که دچار افتادگی و شل شدن پوست سینه هستند کاندید مناسبی برای این جراحی هستند البته باید توجه داشت لیفت سینه در دوران بارداری و شیردهی امکانپذیر نیست.

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
دانستنی‌های مهم درباره لیفت سینه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس