مدیریت اخبار  

دانستنی‌های جوانسازی دست

دانستنی‌های جوانسازی دست

دست‌ها نقش مهمی در ارتباطات اجتماعی افراد دارد، اما متاسفانه برخی به دلیل قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، نور آفتاب، نوع بافت‌های پوستی و ... در دوره جوانی دچار پیری پوست دست و یا از دست رفتن عضلات آن می‌شوند. پیری و ایجاد شدن چین و چرک‌ در دست‌ها علاوه بر کاهش اعتماد به‌نفس افراد در برقراری ارتباط موجب نمایان شدن آثار پیری در آنها می‌شود. اما امروزه بر خلاف گذشته پیری دست قابل درمان است.

امروزه روش‌های متعددی از جمله لایه‌برداری شیمیایی، میکرودرم، لیزر جوانسازی و پرکننده‌های قابل تزریق برای درمان پیری دست وجود دارد.

مزایای جوانسازی دست

بازگرداندن حجم ازدست‌رفته دست‌ها، به حداقل رساندن وضوح رگه‌های برجسته و تاندون، بهبود بافت و رنگ پوست، از بین بردن لکه‌های ناشی از افزایش سن، کاهش نشانه‌های پیری دست، بهبود ظاهر و بازگشت اعتماد به‌نفس، و ... از جمله مزایای جوانسازی دست است.

ضرورت انجام مشاوره قبل از جوانسازی

افراد باید قبل از انجام روش‌های جوانسازی دست در جلسه مشاوره حضور پیدا کنند تا پزشک بر اساس شرایط بدنی و نیاز آنها بهترین روش را انتخاب و فرد را به نتیجه دلخواه برساند.

لایه‌برداری شیمیایی

لایه‌برداری شیمیایی برای افرادی که دچار لکه‌های پوستی ناشی از افزایش سن شده‌اند گزینه مناسبی است که در این روش از موادی استفاده می‌شود که لکه‌ها به طور کامل از بین می‌رود و پوست دچار شفافیت می‌شود.

میکرودرم

در این روش پزشک به کمک کریستال‌هایی سطح پوست را صیقل می‌دهد. این روش با توجه به نیاز بیمار باید در چند جلسه انجام شود. صیقل دادن پوست موجب ایجاد سطوح ناهمواری در پوست می‌شود اما این مسائل به سرعت بهبود می‌یابد و فرد از دستانی صاف و شفاف بهره‌مند می‌شود.

لیزر جوانسازی

لیزر روشی است که نتایج مثبت و گسترده‌ای برای افراد می‌تواند به همراه داشته باشد به عنوان مثال استفاده از لیزر در جوانسازی موجب اصلاح رنگ پوست، از بین بردن چین و چروک، بازگشت طروات و جوانی و ... می‌شود. علاوه بر این لیزر کلاژن‌سازی پوست را تحریک می‌کند و باعث جوانسازی دست می‌شود.

پرکننده‌های تزریقی 

در این روش می‌توان از ژل یا چربی بدن خود فرد استفاده کرد. تزریق علاوه بر جوانسازی پوست دست و رفع چین و چروک‌ها موجب ترمیم افتادگی پوست نیز می‌شود زیرا تمام بافت‌های از بین رفته با مواد تزریقی پُر می‌شود. 

انتظارات طبیعی پس از جوانسازی دست

با توجه به اینکه تمام اعمال جراحی زیبایی تا حدودی با درد و مراقبت خاص همراه است بنابراین افراد پس از جوانسازی به کمک تمامی روش‌های کمی احساس درد خواهند داشت که برای کنترل آن توصیه می‌شود طبق دستور پزشک عمل کنند. اما به طور کلی به افراد توصیه می‌شود برای حصول نتیجه مناسب بر اساس نوع روش جوانسازی و تشخیص پزشک به مدت 24 ساعت یا یک هفته از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنند.

#جوانسازی دست   #تزریق ژل   #تزریق چربی    #پرکننده‌های تزریقی   #میکرودرم   #لایه‌برداری شیمیایی   #جراحی زیبایی   #زیبایی دست    #جراحی زیبایی دست

0.0
آخرین ویرایش: چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۲۸
اخبار مشابه:
دانستنی‌های جوانسازی دست

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس