مدیریت اخبار  

دانستنی های پروتز سینه

0 نظرات
2033
۲۸-آذر-۱۳۹۶

دانستنی های پروتز سینه

عواملی مانند ژنتیک، افزایش سن، کاهش وزن، بارداری، شیردهی، ابتلا به سرطان پستان و ... ممکن است که موجب کاهش حجم سینه و افتادگی آن شود. پروتز سینه راهی برای اصلاح این ساختار است.

هدف اصلی از پروتز، اصلاح ساختار و اندازه سینه است و تا حد اندکی موجب لیفت و رفع افتادگی سینه می شود بنابراین افرادی که صرفا دچار افتادگی سینه هستند، کاندید مناسبی برای پروتز نیستند.

افراد باید برای اصلاح ساختار سینه قبل از جراحی پروتز حتما تحت مشاوره قرار بگیرند زیرا در برخی موارد پزشک می تواند با بررسی سایز و افتادگی سینه با کارگذاری پروتز علاوه بر سایز، افتادگی را نیز برطرف کند اما اگر افتادگی بسیار شدید باشد پیشنهاد میرشود فرددجراحی پروتز و لیفت را همزمان انجام دهد.

انواع پروتز سینه

پروتز های موجود در بازار شامل پروتز سیلیکونی و آب نمکی است. پروتز سیلیکونی برای زنان جوانی که تمایل دارند بافت طبیعی سینه حفظ شود، مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل اینکه پروتز سیلیکونی از ژل سیلیکون پر شده است اگر فرد پس از جراحی مراقبت های لازم را انجام ندهد ممکن است پوسته پروتز دچار آسیب شود و ژل از درون آن خارج شود.

اما پروتز آب نمکی از استحکام بیشتری نسبت به پروتز سیلیکونی برخوردار است اما استفاده از آن باعث افزایش سایز سینه بیش از حد طبیعی (حالت قبل از جراحی) می شود. در واقع پروتز آب نمکی برای افرادی که قصد بزرگ کردن سایز سینه را دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

محل برش سینه

برای کارگذاری پروتز می توان از برش زیر بغل، زیر سینه و هاله نوک سینه استفاده کرد. پزشکان سعی می کنند برش ها‌را روی چین های طبیعی سینه ایجاد کنند تا ظاهری نا زیبا برای فرد ایجاد نشود.

نحوه تعیین اندازه پروتز

در جلسه مشاوره پزشک با بررسی سینه، نیاز بیمار، شرایط فیزیکی و جسمی فرد سایز پروتز را تعیین می کند. 

مراقبت بعد از پروتز

بیمار باید ۳ هفته بعد از پروتز فقط به پشت بخوابد، به مدت ۲۴ ساعت استحمام نکند، تا زمان بهبود زخم در معرض نور خورشید قرار نگیرد، ارتباط جنسی پس از زمان تعیین شده توسط پزشک انجام شود، به مدت۲ ماه از انجام ورزش های سنگین خودداری شود، استمال مواد دخانی و مصرف الکل ممنوع است و به طور کلی بیمار باید طبق دستور پزشک عمل کند.

#پروتز سینه  #پروتز سیلیکونی  #پروتز آب نمک  # بزرگ کردن سینه  #افتادگی سینه  #رفع افتادگی سینه

0.0
آخرین ویرایش: سه شنبه ۰-۲۶ -۶۲۱ ۰۰:۰۰
اخبار مشابه:
دانستنی های پروتز سینه

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس