مدیریت اخبار  

داشتن چهره جذاب با گونه‌گذاری و برجسته سازی گونه

0 نظرات
2910
۱۹-مرداد-۱۳۹۶

گونه یکی از اعضای برجسته و میانی صورت است که با افزایش سن دچار افتادگی می‌شود. تا زمانی که گونه برجسته باشد چهره افراد شاداب‌تر و جذاب‌تر دیده می‌شود اما با افتادگی گونه، پوست نیز دچار افتادگی شده و فرد بیش از سن خود به چشم می‌شود بنابراین یکی از راه‌های جوانسازی صورت در سنین بالا گونه‌گذاری است البته برخی جوانان نیز به دلیل کم بودن برجستگی گونه می‌توانند گونه گذاری انجام دهند.

گونه گذاری به طریق تزریق ژل، چربی و کارگذاری پروتز انجام می‌شود. تزریق ژل امروزه به یکی از پرطرفدارترین روش‌های افزایش برجستگی گونه تبدیل شده است زیرا این روش کاملا بدون درد و عارضه است و از فیلرهایی که به طور طبیعی در پوست وجود دارد استفاده می‌شود. نتایج حاصل از این روش بلافاصله پس از تزریق ژل قابل احساس است.

تزریق ژل یکی از آسا‌نترین روش‌های برجسته سازی گونه است اما افراد باید به خاطر داشته باشند این امر موجب نمی‌شود که آنها به تمامی مراکز اعتماد کنند زیرا در صورت تزریق غیرتخصصی و به مناطق غیر ضروری چهره فرد از نظر زیبایی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. درکلینیک زیبایی سعادت آباد پزشکان زیر نظر مستقیم دکتر ضرغامی مشغول به فعالیت هستند این پزشکان یک تزریق اصلولی، علمی، دقیق و زیبا را به مراجعه کنندگان تضمین می‌دهند.

تزریق چربی

از این روش بیشتر برای افرادی استفاده می‌شود که بر اثر افزایش سن دچار افتادگی سطح روی گونه (قسمت زیر چشم) و یا خالی شدن چربی در نواحی از گونه شده باشند. در این روش چربی از قسمت‌های مختلف بدن مانند باسن، ران و یا قسمت‌هایی که دارای چربی باشد برداشته و پس از فرآوری به محل مورد نظر تزریق می‌شود.

در این روش به دلیل اینکه چربی از بدن خود فرد دریافت می‌شود امکان بروز آلرژی، حساسیت و یا پس زدن وجود ندارد که البته کاهش این احتمال نیز به انتخاب صحیح یک کلینیک و پزشک متخصص ارتباط مستقیم دارد.

مزایا تزریق ژل یا چربی

در این روش‌ها فرد به طور کامل بیهوش نمی‌شود و تنها از داروهای آرامبخش استفاده می‌شود بنابراین عارضه پس از تزیرق برای فرد بسیار اندک است.

کاشت پروتز

کاشت پروتز تحت عمل جراحی برای فرد انجام می‌شود و پزشک از داخل دهان محل اتصال گونه با لثه را شکاف می‌دهد و پروتز را روی استخوان گونه قرار می‌دهد. در این روش به دلیل اینکه جای زخم روی صورت افراد ظاهری نازیبا را ایجاد نکند از داخل دهان برش انجام می‌گیرد.

نوع پروتز بر اساس چهره و نیاز فرد توسط پزشک انتخاب می‌شود بنابراین پزشک نقش بسیار مهمی را در حصول نتیجه دلخواه دارد.

در برخی موارد استخوان گونه افراد پاسخگویی کاشت پروتز نیست بنابراین پزشک ناچار است از قسمت لگن گرافت‌های استخوانی برداشت و به گونه تزریق کند. این روش به صورت بیهوشی کامل و یا بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

عوارض برجسته سازی گونه

با توجه به اینکه سه روش تزریق چربی، ژل و کارگذاری پروتز مورد تائید مجامع علمی است و در تمام دنیا در حال انجام است تاکنون گزارشی از عوارض استفاده از این روش‌ها در کلینیک‌های مورد تائید وزارت بهداشت گزارش نشده است.

مراقبت‌های پس از برجسته‌سازی گونه

تمام جراحی‌ها با عوارضی همراه هستند اما به دلیل اینکه برجسته سازی گونه جزو جراحی‌های کم تهاجمی است این عوارض بسیار اندک است و فرد ممکن است پس از برجسته سازی گونه احساس کبودی، تورم و یا بی‌حسی کند که اینها کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

استراحت پس از برجسته سازی گونه

 

برجسته سازی گونه به کمک تمام روش‌های مانند تزریق ژل، چربی و کاشت پروتز نیاز به بستری و استراحت ندارد و فرد می‌تواند پس از جراحی به فعالیت‌های اجتماعی خود ادامه دهد و از زیبایی بهره‌مند شود.

0.0
آخرین ویرایش: پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۹
اخبار مشابه:
تزریق چربی مزایا تزریق ژل یا چربی کاشت پروتز

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس