مدیریت اخبار  

داشتن ران‌هایی زیبا با جراحی لیپوساکشن

داشتن ران‌هایی زیبا با جراحی لیپوساکشن

این روزها به دلیل صنعتی شدن جوامع . کاهش تحرک، افراد به خصوص بانوان دچار تجمع بافت چربی در اندام‌های مختلف به خصوص نواحی ران‌ها می‌شوند به گونه‌ای پس از مدت‌ها افراد حتی با انجام ورزش‌های سخت و پیروی از رژیم‌هایی غذای به اندام دلخواه خود دست پیدا نمی‌کنند و هر بار با پوشیدن لباس‌های مجلسی و ورزشی و حضور در محافل خانوادگی دچار افسردگی می‌شوند.

معمولا داشتن ران‌های بزرگ علاوه بر کاهش اعتماد به‌نفس و ایجاد عدم تناسب اندام موجب می‌شود که ران‌ها دچار بر اثر سایش دچار سوختگی شوند که همین امر باعث ایجاد لکه‌های تیره روی پوست می‎شود. بهترین روش برای داشتن ران‌های متناسب با اندام انجام جراحی لیپوساکشن است. این جراحی به کاهش حجم ران‌ها، تخلیه چربی، بازگرداندن پوست به حالت اولیه و ... کمک می کند. 

پزشکان و متخصصان "جراحی لیپوساکشن ران" را برای افرادی که دچار تجمع چربی در ران‌ها هستند و در یک سال اخیر وزن ثابت داشتند و از سلامتی جسمی خوبی برخوردار هستند، توصیه می‌کنند تا افراد بتوانند به راحتی به اندام دلخواه خود دست یابند. بیمار با حضور در کلاس‌های مشاوره و با بازگو کردن مشکل خود، تحت بررسی جراح قرار می‌گیرد و سپس با انجام آزمایشات لازم برای جراحی آماده می‌شود. 

 جراحی لیپوساکشن ران تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود تا بیمار هیچ گونه درد احساس نکند. پس از بیهوشی کامل بیمار، جراح با توجه به الگوهای مورد نظر با برش ظریفی در کشاله ران و امتداد آنها به سمت پائین و پیچیدن به سمت پشت ران ایجاد می‌کند تا بتواند به برای فرم دهی به ران‌ها به چربی انباشته شده دسترسی پیدا کند. جراح پس از ایجاد برش، به کمک لیپوساکشن چربی های انباشته شده را تخلیه و سپس پوست‌ اضافی و شل شده را برش می‌زند تا فرد دچار افتادگی پوست نشود. 

گاه ممکن است جراح با توجه به وضعیت بیمار و بر اساس تجربه برش جراحی را از کشاله ران به سمت باسن انجام دهد، این اتخاب بر اساس تجربه و علم جراح انجام می‌شود تا بتواند نتیجه مطلوب‌تری حاصل نماید. 

پس از اتمام جراحی، جراح محل جراحی را بخیه می‌کند البته بخیه‌ها روی چین‌های طبیعی پوسن زده می‌شود تا آثار ناشی از آن برای بیمار آزار دهنده نباشد. 

پس از اتمام جراحی و هوشیاری کامل، بیمار احساس سفت شدن ران‌ها را به وضوح احساس می‌کند اما ممکن است به مدت 2 هفته دچار التهاب، کبودی و درد شود که این‌ها از عوارض طبیعی جراحی است و جای نگرانی ندارد. براینکه ران‌ها به فرم دلخواه دست پیدا کنند پزشک به مدت 2 هفته تا یک ماه استفاده گن‌های مخصوص را توصیه می‌کند.

بیماران باید به مدت 2 ماه از انجام فعالیت‌های سنگین، جا به جا کردن اجسام سنگین و وارد شدن فشار به ران‌ها خودداری کنند. البته بیماران باید به خاطر داشته باشند جراح برای تخلیه خوانبه و خون محل جراحی لوله نازکی در ران‌ها قرار دهد تا خون به راحتی تخلیه شود بنابراین بیمار باید سه روز پس از جراحی برای برداشت لوله مجدد به کلینیک مراجعه کند. 

 پهم چنین جراح برای کاهش درد حاصل از جراحی و جلوگیری از بروز عفونت برای بیمار مُسکن و آنتی بیوتیک تجویز می کند که بهتر است داروها در زمان مشخص استفاده شود. بیماران می‌توانند بعد از 2 روز از جراحی بدون هیچ گونه نگرانی استحمام کنند.

نتیجه این جراحی به خود بیمار و مراقبت‌های بعد از جراحی بستگی دارد در شرایطی که بیمار رژیم غذایی مناسب داشته باشد و ورزش و پیاده روی را در زندگی روزمره خود بگنجاند این جراحی ماندگاری چند ساله برای فرد خواهد داشت.

 

افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه «لیپوساکشن » می‌توانند با شماره‌های زیر تماس

حاصل فرمایند .

شماره‌های تماس :

26761832-021

09217005356

09217005358

 

هم‌چنین شما عزیزان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می‌توانید اطلاعات بیشتری در این

 

زمینه کسب کنید.

0.0
آخرین ویرایش: چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۲۹
اخبار مشابه:
داشتن ران‌هایی زیبا با جراحی لیپوساکشن

هنوز نظری وارد نشده است!

نظر خود را ارسال نمایید

پست الکترونیکی شما انتشار پیدا نمی کند.

کلينيک ماه زر

کلينيک پوست، مو و زيبايی ماه زر با مديريت دکتر ميثم ضرغامی آماده ارائه انواع خدمات زيبايی به شما زيباجويان عزيز در بالاترين سطح کيفيت ممکن میباشد. مديران کلينيک ماه زر بر آن شده اند تا با مبنا قرار دادن استاندارد های جهانی در پزشکی مجموعه ای را فراهم آورند که يکی از کاملترين و مجهزترين مراکز و کلينيکهای زيبايی در ايران باشد. در کلينيک زيبايی ماه زر يک تيم پزشکی متخصص با بهرهگيری از جديدترين دستگاه های روز دنيا آماده خدمت رسانی به شما زيباجويان عزيز میباشد.

اطلاعات تماس